Gjest Blue Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 I dag så jeg et lykkelig par med sin nydelige ny fåtte. Stortsett gleder jeg meg over andre par og deres vakre barn, men i dag bare kom tårene og de vil ikke stoppe. Vi har ventet så lenge allerede, men fortsatt har vi år med venting før vi kan forvente den store telefonen. Mannen begynner å bli lei av å snakke om barnet vi skal få, så jeg prøver å ikke snakke så mye om det vi har jo sikkert dekket alle temaer flere ganger allerede... Jeg kjenner at jeg blir så redd for at det aldri skal bli noe av og nå har jeg ikke flere positive tanker igjen. Jeg vil ikke gå inne i denne ventebobla lenger, but it's the only way we'l winn. Jeg er helt øm i kjeven fordi jeg bokstavelig talt biter tenna sammen for å komme meg gjennom dagene.
Gjest LillleMy Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 I dag så jeg et lykkelig par med sin nydelige ny fåtte. Stortsett gleder jeg meg over andre par og deres vakre barn, men i dag bare kom tårene og de vil ikke stoppe. Vi har ventet så lenge allerede, men fortsatt har vi år med venting før vi kan forvente den store telefonen. Mannen begynner å bli lei av å snakke om barnet vi skal få, så jeg prøver å ikke snakke så mye om det vi har jo sikkert dekket alle temaer flere ganger allerede... Jeg kjenner at jeg blir så redd for at det aldri skal bli noe av og nå har jeg ikke flere positive tanker igjen. Jeg vil ikke gå inne i denne ventebobla lenger, but it's the only way we'l winn. Jeg er helt øm i kjeven fordi jeg bokstavelig talt biter tenna sammen for å komme meg gjennom dagene. Huff, noen ganger er det trist å se andre i en egen liten lykkeboble som man så sterkt ønsker seg selv, men det blir vel deres tur etterhvert - om jeg har forstått det riktig at dere venter på å få adoptere? Pleier en slik prosess å ta lang tid? Om frykten din for at det aldri skal skje er ubegrunnet, må du bare prøve å slappe av og fokusere på livet her og nå - og så kan du jo dagdrømme inni deg om mannen har en tendens til å bli lei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå