Gjest Ana Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Kjære kvinner, synes dere det er greit at deres kjærester sender bilder av deres pupper/puppekløft til sine kamerater og at de sender det videre... Kjæresten og jeg opplever litt vanskeligheter i forholdet på alle fronter Sex bl.a.Han tar ikke på meg,han er ikke den som tar inisiativ, han er overhode ikke lover boy :-/ MEN, i dag finner jeg et bilde i tlf. hans av en skikkelig puppekløft og beskjed om at de "begynner å bli store..." :-0 Jeg trodde jeg skulle sprekke der og da >:-| Også spør jeg ham om han er fått beskjed fra en kollega om en sak han venter svar på og HAN tar tlf. sletter "puppe sms-en" og viser meg sms fra kollegaen sin...Da spurte jeg hvor er puppesms og helvete brøt løs...HANS SVAR: "Det er dama til Lasse (hans venn)! Hun er gravid!" MY GOD!!! Jeg kunne kastet opp i det øyeblikke.Dessutten har han videresnd puppesms-en videre til en annen venn :-o Så...mitt spørsmål er( har flere faktisk): er dette normalt? Å sende pupper til dama si rundt til vennene dine? Hvorfor ikke mage hvis hun er gravid?! Spør jeg >:-/ Hvorfor kjæresten min slettet puppesms-en før han skulle vise den andre til meg? Hva er det han ble redd av?! Og hvorfor han sparte på den puppesms-en når han ikke tar på mine egne (kjærestens sine!)pupper?! Her er det antar jeg mange norske kvinner i forumet og ville vært meget takknemlig for et ærlig svar...Selv er jeg ikke norsk og lurer på om det er jeg som er gal eller er det noe annet som er galt her?! Er det noe jeg har gått glipp av her? Er jeg så jævla konservativ? På forhånd takk for svar...Tør ikke å ringe til noen av minne venniner å fortelle dette :-/ Vet ikke om jeg er f.forbanna, lei eller kvalm av hele saken :-|
marylinm Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Gla jeg ikke er lasse nei,det er ikke normalt å sende rundt bilder av puppene sine til kompisene til kjæresten. jeg gjorde ikke det når jeg var gravid. å hadde jeg gjort det hadde nok typen (Xèn) min eksplodert. jeg syns ikke du er gal. ville ikke at kjæresten min skulle hatt puppebilder av venniner jeg heller.
Betty77 Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Dette er ikke normalt! Dine pupper og kropp er mellom dere og ikke mellom dere og hanns kamerater. Dette hadde jeg overhode ikke godtatt. Finne puppebilder på telefon til kjæresten din i tillegg... nei, jeg hadde gått fra vettet og snakket med min beste venninde som jeg stoler 110 på.. etter man har snakket sammen kjæresten og sett foten ned at dette aksepteres ikke. La han få leke med dine pupper om han er så fiksert.. Lek dere sammen, ta initiativ du også. Ikke sitt dær å vent. Har du lyst har du lyst. Kos med hverandre, ikke stresse. Om du fortsatt vil etter dette da..
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Det var Lasse selv som sendte bilde av dama si, eller hennes pupper til vennene sine bl. a. min kjæreste/Lasses venn :-/ Spørs om dama til Lasse vet noe om det i det hele tatt?! Men allikevel godt å vite at det ikke er bare meg som er så fucking gammeldaks :-|
Frua Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Tror det er mest pga usikkerhet rundt hele forholdet deres du reagerer jeg. Menn og pupper...jaja..det kan vel hende at Lasse er totalt opphengt i pupper og at kameratgjengen har en uskyldig humorgreie rundt denne puppeeksplosjonen. Menn er menn og det ligger nok ingen skjult agenda bak denne smsen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Menn er ikke så interessert i mager som vokser, men desto mer interessert i pupper i alle slags variasjoner. Lasse mente sikkert å skryte litt når han sendte bilde av puppene til dama si, han var sikkert selv fascinert av at de vokste:) Ikke sikkert mannen din synes det er like spennende å se bildene av puppene hennes da. Det blir vel noe sånt som at vi damer sender bilder av ungene, og venninnene skryter av dem....ååååå, så søt osv. Men de er egentlig ikke videre interessert.
Gjest Ana Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Tusen takk for svar Dere har sikkert rett! Hvis kjæresten og jeg hadde det bra i forholde, jeg ville kanskje ikke reagert på sms-en, men det er dessverre en god del usikkerhet her...Dessutten er han en som sletter en sms med en gang han har lest den, men den puppesms-en sparte han på, så det er ikke bare bare...Men vi får se...
Gjest I Grosny Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Ana, slapp helt av. Lasse er så imponert av dama sine melkepupper at han har sendt de rundt. Pupper inneholder mye skjønnhet, og det vil være unaturlig å slette noe så vakkert. Mange menn sletter allikevel slikt. Ikke fordi de ønsker det, men fordi de ikke vil eksponere sånt for dama si. At mannen din slettet sent viser bare at han er normal. Han er mannen din, og han bør lære seg å leke mer med puppene dine, men du må ikke være sint på han, fordi en kvinnes sinne er det mest frastøtende og ødeleggende som finnes. Normale menn gleder seg over vakre kvinner, uansett hvem, men det er bare sin egen dame de faktisk koser. Det er normalt å se seg rundt, selv om man elsker sin egen kvinne. Jeg ser på damer, blomster, Merscedes 300 sl, sykler , motorsykler og alt som er vakkert, men det er bare min egen kjære jeg koser, og som jeg ønsker å kose.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 Jeg sliter litt med hvem sine pupper som ble sendt hvor i denne historien.. Men jeg kan fortelle at den dagen mannen mottar puppebilde av dama til kompisen. Så kommer de begge til å få så ørene flagrer. Og den dagen han sender sleske bilder av meg til andre, så er forholdet over! Dessuten, å sende VIDERE et bilde man fikk av kompisens dame.. det er fan meg mordgrunn... AW. Noen er så jævlig barnslige! *hisser meg opp*
Gjest Ana Skrevet 20. juni 2010 #10 Skrevet 20. juni 2010 Jepp, nettopp det! Slik føler jeg meg angående det hele! Kanskje forklære det bedre: Min kjæreste har en venn Lasse. Lasse sendte sms med pupper av dama si som er gravid, til min kjæreste. Min kjæreste viderender den til andre venner og sparer på sms-en i inboxen. Ellers sletter han sms-er med en gang han er lest en! Ellers, tar han ikke på mine egne pupper osv...Jeg er blitt lei av å ta inisiativet og føler meg som en pensjonist når det kommer til sex i forholdet vårt :-/ Så...Hvorfor sparte han på sms-en? Hvorfor slettet han den i det øyeblykke han skulle vise meg en annen sms på tlf.? Hva er det han er redd av??? Hvorfor viste han ikke puppesms-en til meg med en gang han fikk den, så nå ville vi kanskje ledd av den begge to?! Kjæresten min har ikke ringt og nå er han veldig fornærmet at jeg snoket i hans mob.! Jeg tenker at nå må det vare nok!
Gjest Micka Skrevet 20. juni 2010 #11 Skrevet 20. juni 2010 Jeg hadde ringt til Lasse og skjelt ham ut. Deretter gitt beskjed til dama til Lasse om at han sender puppebiler av henne.
I Grosny Skrevet 20. juni 2010 #12 Skrevet 20. juni 2010 Jepp, nettopp det! Slik føler jeg meg angående det hele! Kanskje forklære det bedre: Min kjæreste har en venn Lasse. Lasse sendte sms med pupper av dama si som er gravid, til min kjæreste. Min kjæreste viderender den til andre venner og sparer på sms-en i inboxen. Ellers sletter han sms-er med en gang han er lest en! Ellers, tar han ikke på mine egne pupper osv...Jeg er blitt lei av å ta inisiativet og føler meg som en pensjonist når det kommer til sex i forholdet vårt :-/ Så...Hvorfor sparte han på sms-en? Hvorfor slettet han den i det øyeblykke han skulle vise meg en annen sms på tlf.? Hva er det han er redd av??? Hvorfor viste han ikke puppesms-en til meg med en gang han fikk den, så nå ville vi kanskje ledd av den begge to?! Kjæresten min har ikke ringt og nå er han veldig fornærmet at jeg snoket i hans mob.! Jeg tenker at nå må det vare nok! Ana, i følge norsk moral er det du som har gått over streken, ikke han. Mobilsnoking er over streken. Han har ikke gjort noe galt, ikke vært utro , ingenting. Han har bare videresendt noe med underholdningsverdi. Selvfølgelig viste han ikke puppesms til deg, fordi han ikke er trygg på at du kan se slik uten å tilte litt. Jeg forstår at du er såret, men det er faktisk du som skylder han en unnskyldning. Han eer dritirritert, fordi du innvadrer hans private mobil, og tråkker over hans grenser. Du er også irritert, fordi han tråkker på dine grenser. Jeg synes du kan forklare litt av bakgrunnen for din irritasjon. At du kicker på hans interesse for andre pupper, mens han unnlater å kjæle med dine. Det er faktisk ikke sikkert at han har lyst på melkepuppene, men det som er sikkert er at han ser underholdnings verdien.
Gjest womenwomen Skrevet 20. juni 2010 #13 Skrevet 20. juni 2010 Kjære kvinner, synes dere det er greit at deres kjærester sender bilder av deres pupper/puppekløft til sine kamerater og at de sender det videre... Kjæresten og jeg opplever litt vanskeligheter i forholdet på alle fronter Sex bl.a.Han tar ikke på meg,han er ikke den som tar inisiativ, han er overhode ikke lover boy :-/ MEN, i dag finner jeg et bilde i tlf. hans av en skikkelig puppekløft og beskjed om at de "begynner å bli store..." :-0 Jeg trodde jeg skulle sprekke der og da >:-| Også spør jeg ham om han er fått beskjed fra en kollega om en sak han venter svar på og HAN tar tlf. sletter "puppe sms-en" og viser meg sms fra kollegaen sin...Da spurte jeg hvor er puppesms og helvete brøt løs...HANS SVAR: "Det er dama til Lasse (hans venn)! Hun er gravid!" MY GOD!!! Jeg kunne kastet opp i det øyeblikke.Dessutten har han videresnd puppesms-en videre til en annen venn :-o Så...mitt spørsmål er( har flere faktisk): er dette normalt? Å sende pupper til dama si rundt til vennene dine? Hvorfor ikke mage hvis hun er gravid?! Spør jeg >:-/ Hvorfor kjæresten min slettet puppesms-en før han skulle vise den andre til meg? Hva er det han ble redd av?! Og hvorfor han sparte på den puppesms-en når han ikke tar på mine egne (kjærestens sine!)pupper?! Her er det antar jeg mange norske kvinner i forumet og ville vært meget takknemlig for et ærlig svar...Selv er jeg ikke norsk og lurer på om det er jeg som er gal eller er det noe annet som er galt her?! Er det noe jeg har gått glipp av her? Er jeg så jævla konservativ? På forhånd takk for svar...Tør ikke å ringe til noen av minne venniner å fortelle dette :-/ Vet ikke om jeg er f.forbanna, lei eller kvalm av hele saken :-| Stakkars " eieren " av puppene ,de var sikkert ment KUNN for kjærestens øyne som hun var dum nok å stole på ...! Hun vet sikkert ikke om dette - at hennes egen mann har sendt bildene rundt til sine kamerater også , og at også de vidresender bildene ...fy fan så ekkel type hun har .Et alvorlig svik og tillitsbrudd mot henne .Hadde gjordt det SLUTT på dagen - om min man hadde gjordt noe så barnslig og illojalt mot meg .Beviser jo bare at fyren er en drittsekk som ikke er til å stole på .Hvem vil bruke tia si på en så umoden fyr ? Er mer synd på eieren til puppene syns jeg - enn TS . Snakk om å bli blottlagt og utskjemt ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå