Gjest Muppi Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Har en visjon om att når alle gjestene har spist, skal det deles ut(eller om pakkene ligger der fra før)en liten pose med party hatter og andre morro saker(vet ikke helt hva ennå).Har erfart i hvertfall i min gjeng att med en gang folk får noe på hodet, blir alt så mye morsommere. Men, jeg vil gjerne bestille party hatter(standard papir, som man får i bokhandler etc..)MEN, jeg vil att navnene våre skal stå på dem!Vet noen hvor jeg kan finne dette???????????Ikke lett!
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Åffer skal du på død og liv bestille alt...?? Og partyhatter....?? ja ja hver sin lyst.........
Gjest sunshine-t Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 jeg vet ikke hvor du kan bestille sånne ting, men jeg ville bare si at du er skikkelig kreativ når det gjelder dette jeg hadde ikke hatt det, men som du sier, i din krets så er det sånn. og hvem andre skal bry seg? men jeg er litt enig også, ting har en tendens til å bli gøyere med hatter på :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Jeg er kanskje litt konservativ, men jeg mener at når gjestene har tatt på seg finstasen og brukt lang tid på frisyren, kan det kanskje bli litt "krampeaktig" nå-skal-vi-ha-det-moro-dere å putte på en eller annen papirhatt! Det kan være veldig gøyalt med hatter i andre sammenhenger, men da synes jeg antrekket skal være gøyalt også. I et bryllup er folk kanskje mer elegante og flotte enn gøyale! Er derfor enig med Tex... Men for all del - det er jo ditt bryllup! K.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå