Gjest Muppi Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Har noen funnet THE poem med stor T???Ett dikt man gråter av fordi det er så vakkert??Leter og leter, men det har ennå ikke funnet ett som gjør att jeg vrir meg på gulvet i krampegråt fordi det er så nydelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Er det et mål å gråte da??? skal være lykkelig og vel så det om jeg klarer å stagge meg litt... Det finnes egne diktsamlinger om kjærlighet...lete der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Det finnes ikke noe vakrere enn Bibelens 1. Korinterbrev, kapitel 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marit Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Hvist du er en mor syns jeg dette er VELDIG vakkert: Det er kveld, jeg står ved senga til gutten min. Jeg undrende ser, har du sovna alt, sovna før jeg rakk inn å be kveldsbønn med deg - og si godnatt? Pga. kopinor sine regler kan ikke dikt gjengis i innlegg, og er derfor slettet. Marianne (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 'Funeral blues' av W. H. Auden er et av de vakreste kjærlighetsdikt jeg vet om... Men det er jo så fryktelig trist, så hvis det var til bryllup er det nok ikke så velegnet... Men de som vil lese det, kan gjøre det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 Marit, jeg er ikke mor, men det diktet var nydelig!!!Felte en liten tåre der.....Men, leter etter dikt om kjærlighet til kirken...Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drew Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 Det er en her inne som har et fint dikt som fast tekst på alle sine inlegg. Det fikk i alle fall meg til å felle en tåre. Tror det gikk noe sånt som det her: Nå er jeg gift med min beste venn som jeg ler sammen med drømmer om elsker... Kanskje rette person leser dette så kan du få den eksakte ordlyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Midnattsol sin signatur er den fineste signaturen jeg har lest når det gjelder kjærlighetsdikt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg fant den her.... Pga. kopinor sine regler kan ikke dikt gjengis i innlegg, og er derfor slettet. Marianne (moderator) det er vel ikke akkurat det du var på jakt etter, men jeg syns det er så talende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 sukk...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 Flott ikke sant....... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 25. september 2003 #12 Del Skrevet 25. september 2003 Nå er jeg gift med min beste venn som jeg ler sammen med drømmer om elsker... Kanskje rette person leser dette så kan du få den eksakte ordlyden. Eg er nok ikkje 'den rette personen', sidan eg aldri har hatt dette i min signatur. Men trur kanskje det var: Nå gifter jeg meg med min beste venn. Den jeg ler med, drømmer om, elsker.... (Fleire forslag? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. september 2003 #13 Del Skrevet 25. september 2003 'Funeral blues' av W. H. Auden er et av de vakreste kjærlighetsdikt jeg vet om... Men det er jo så fryktelig trist' date=' så hvis det var til bryllup er det nok ikke så velegnet... Men de som vil lese det, kan gjøre det her Enig! Det diktet er et av favorittdiktene mine. Takk for påminnelsen Pip Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 25. september 2003 #14 Del Skrevet 25. september 2003 Enig! Det diktet er et av favorittdiktene mine. Takk for påminnelsen Pip :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. september 2003 #15 Del Skrevet 25. september 2003 Det fins forresten veldig mange bra kjærlighetsdikt i denne boka; En går seg selv så lett av minne : dikt om kjærlighet / valgt og satt sammen av Lise Fjeldstad. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 25. september 2003 #16 Del Skrevet 25. september 2003 Ellers er diktet " Å eiga" av Halldis Moren Vesaas nydelig... Skal se om jeg finner link.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 25. september 2003 #17 Del Skrevet 25. september 2003 Fant det: Pga. kopinor sine regler kan ikke dikt gjengis i innlegg, og er derfor slettet. Marianne (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 25. september 2003 #18 Del Skrevet 25. september 2003 Og diketer skrevet av Aslaug Vaa - ikke Vesaas... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 25. september 2003 #19 Del Skrevet 25. september 2003 Nå kom jo alle de fine diktene fram på en gang!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. september 2003 #20 Del Skrevet 25. september 2003 obs: det er ikke lov til å gjengi hele dikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå