Gjest Mia Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Jeg skal reise bort i bryllup til en i familien neste helg og gruer meg så veldig Egentlig liker jeg sånne ting men nå er det så trist.. hun som skal gifte seg er like gammel som meg. Søskene mine og vennene av brudeparet har alle kjærester. Jeg er eneste som er alene og jeg har en grusom kjærlighetssorg i tillegg..Jeg har overhodet ikke lyst å gå og har dårlig samvittihet for det men om de spiller en trist kjærlighetssang kommer jeg til å grine som bare det. Kan noen hjelpe meg til å se litt mer positivt på det?
Frua Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 I et bryllup er det normalt å gråte en skvett det er det ingen som reagerer på. Klart du skal gå i bryllup! En dag i noen timer klarer du fint å legge din egen sorg tilside for å feire andres lykke vel? Det føles kanskje stusselig å komme uten følge men det blir til hva du gjør det til selv
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Jeg skal reise bort i bryllup til en i familien neste helg og gruer meg så veldig Egentlig liker jeg sånne ting men nå er det så trist.. hun som skal gifte seg er like gammel som meg. Søskene mine og vennene av brudeparet har alle kjærester. Jeg er eneste som er alene og jeg har en grusom kjærlighetssorg i tillegg..Jeg har overhodet ikke lyst å gå og har dårlig samvittihet for det men om de spiller en trist kjærlighetssang kommer jeg til å grine som bare det. Kan noen hjelpe meg til å se litt mer positivt på det? Kjære deg! jeg vet akkurat hvordan du har det! jeg unngikk sosiale sammenkomster fordi en jeg hadde hatt følelser for var der. Det tok meg 1 år og komme over han.. Nå som disse følelsene er borte og jeg har begynt å være mer sosial igjen, skjønner jeg ikke hvorfor jeg unngikk å dra bort. spør meg selv "hvorfor gadd jeg å sippe over han som ikke ville ha meg?". det er selvsagt lett å tenke nå. Jeg møtte faktisk en ny type da jeg begynte å bli mer sosial;)vi har datet en stund.. Det jeg skal fram til og vil si deg er at dra i bryllupet! den dagen du får deg en mann som virkelig vil ha DEG kommer du til å angre på at du ikke dro.. Selv om det føles vondt nå, går det over. og du kommer til å tenke som jeg gjør nå! Uansett er det helt sikkert flere som er single og har det akkurat sånn som deg i bryllupet Uansett hvilke valg du tar, ønsker jeg deg lykke til! alt ordner seg tilslutt
Gjest Ana Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Kjære deg! jeg vet akkurat hvordan du har det! jeg unngikk sosiale sammenkomster fordi en jeg hadde hatt følelser for var der. Det tok meg 1 år og komme over han.. Nå som disse følelsene er borte og jeg har begynt å være mer sosial igjen, skjønner jeg ikke hvorfor jeg unngikk å dra bort. spør meg selv "hvorfor gadd jeg å sippe over han som ikke ville ha meg?". det er selvsagt lett å tenke nå. Jeg møtte faktisk en ny type da jeg begynte å bli mer sosial;)vi har datet en stund.. Det jeg skal fram til og vil si deg er at dra i bryllupet! den dagen du får deg en mann som virkelig vil ha DEG kommer du til å angre på at du ikke dro.. Selv om det føles vondt nå, går det over. og du kommer til å tenke som jeg gjør nå! Uansett er det helt sikkert flere som er single og har det akkurat sånn som deg i bryllupet Uansett hvilke valg du tar, ønsker jeg deg lykke til! alt ordner seg tilslutt
Gjest Ana Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Enig med de som oppførdrer deg til å dra, men synes også at du burde ikke pine deg hvis du ikk eføler for det?! Du trenger ikke å sitte hjemme akkurat, men ikke dra ditt hvor du kommer å føle deg ubehaggelig! Helst ta en skikkelig treningsøkt og bli kvitt neg. energi, unn deg litt luksus shopping eller massasje i byen, gjør noe som skal få deg til å føle deg godt! Du er sikkert en flott jente og som andre sier du kommer nok til å le av dette om et år, men nå kan du godt bruke tid på å bli lei seg, sur eller whatever du føler for! Men, Ikke glem også at ingen mann i denne verden er verdt dine tårer og deppa dager, kos deg i livet ;)Bryllupp eller ikke bryllupp, her er det DU som er viktigst!
Gjest *smak* Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 Hva med å visualisere hvordan du vil ha det. F.eks finne ut hvilken kjole som er penest (bortsett fra bruden sin da he he). Hva med å ha forventninger til maten som serveres og glede deg til den? Det er bevist at om man smiler så frigjør man stoffer i kroppenn som gjør oss glade. Hva med å gjøre litt ut av antrekket du skal ha på. Feks lete på nettet etter den perfekte kjole? Eller tråle butikker etter drømme-kjolen? Tenk om du treffer drømmemannen i brylupet? Hvme vet? Det er når man minst venter det at slike ting skjer. Å kikke på alle presangene er jo spennende bare det, kanskje du kan få tips til noe du kan ønske deg i ditt bryllup? Det er ikke dumt å skape forventninger, ting blir ofte kjekkere da...Lykke til!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 For å være litt brutal... den dagen handler ikke om deg, så hvorfor gjøre den til en dag som handler om deg, hvor ensom du er, og hvor grusomt du har det? Å gjøre seg selv til offer er sjeldent en god strategi, selv om jeg veldig godt forstår lysten til å gjøre det. Innstillingen og fokus betyr alt! Hvis du fokuserer på at dette er brudeparets dag, og at du er der for å feire dem. De ønsker å ha deg tilstede for å feire dem, så fokuset bør ligge på å gi dem en fin dag. Tenker du slik så tror jeg du vil få det mye lettere enn om du fokuserer på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå