Gjest knudsen Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jeg er ganske frustrert. Er ganske lav, normalvektig og slank. MEN, lårene mine passer ikke inn på meg. De er bare sååå store(i forhold til min kropp)! Og de blir ikke mindre heller. Trener og trener og spiser sunt! Trener mest kondisjon. Hvis jeg tar av meg er det puppene som minsker, ikke lårene:( Noen som vet hva som kan gjøres med det?? eller må jeg leve med det...HATER virkelig beina mine... Endret 18. juni 2010 av knudsen
lilla91 Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Jeg tror at det ikke er lårene du må gjøre noe med, men hodet. Det er nemlig sånn at kraftige lår er naturlig for kvinner, det skyldes østrogen. Det siste stedet fettet forsvinner fra, er også lårene, ettersom dette er et av de viktigste stedene på kroppen å ha fett for kvinner. Det forsvinner nok ikke før du er så undervektig at resten av deg ser ut som et beinrangel.. Sååå mitt forslag er at du først og fremst ikke jobber med kroppen og lårene, men jobbe med å akseptere kroppen din som den er. Bare se på folk rundt seg - det er ikke sikkert at du skiller deg noe særlig ut Dessuten er det mange som har former, som vil ha former, og som liker former på andre. Du var nok ute etter et mye mer konkret svar enn dette, men det er desverre alt jeg kan komme med! Lykke til med selvbildet
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Jeg trodde at jeg hadde DEN rompa og DE lårene da jeg var i begynnelsen av 20 årene, og nå som jeg er 29 ser jeg hvor slank og fin jeg egentlig er. Tro meg, om noen år vil du se hvor bra du egentlig ser ut. Det er sånn for mange Viss du trener kun underkropp og ikke overkropp, kan underkroppen bli større, så det er viktig å trene overkropp ogå. Prat med de på treningsstudio, de kan hjelpe deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå