Miracl3 Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Hei Jeg sliter så veldig med å finne sko. Jeg har vondt i ryggen å kan ikke ha for høye sko. Da ender bare kvelden med mange smertestillende. Og jeg skal gifte meg på vinteren dermed trenger jeg varme sko. I tilegg har jeg brede legger så sko som går til knærne er uaktuelt. Jeg har hvit kjole men finner ingen hvite sko , bare ivory. Kan jeg ha en helt annet farge på skoene ? Noen som har sett bruder med svarte , røde , grå etc sko ? Bli dette fint ?
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 slenger bare innom for å si at jeg absolutt ikke syns du skal ha en annen fagre på skoene dine enn hvit. Jeg tror det ville ødelegge helhetsinntrykket av deg.
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 knall-farge kan bli bra.. særlig om det tar opp en farge fra noe annet f.eks i kjole eller mannens klær el. har sett ei med knallrøde sko.. det var stilig!
Gjest Poirot Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Sett en me dsølv/gull sko. Så helt ok ut.
April Skrevet 24. september 2003 #6 Skrevet 24. september 2003 Jeg ville også valgt hvite, tror nok det blir finest! Men det er jo opp til deg da!
Pusekatt Skrevet 24. september 2003 #7 Skrevet 24. september 2003 Sjekk ut www.bridalshoes.com, her har de sko i alle mulige høyder og fasonger
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #8 Skrevet 24. september 2003 jeg skal ha skinnstøvler i brunt skinn.. men vi har litt røff høst-stil, da.. det er mye som kan bli fint annet enn hvitt.. men det spørst veldig på kjolen, stilen og sammenhenge..
Miracl3 Skrevet 24. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2003 Ok den som leter finner Jeg tror også hvite sko er det som gjør seg best. Vil liksom ikke at alle skal huse de røde skoene mine
Pip Skrevet 24. september 2003 #10 Skrevet 24. september 2003 Ok den som leter finner Jeg tror også hvite sko er det som gjør seg best. Vil liksom ikke at alle skal huse de røde skoene mine Nei, det tror jeg nok ikke du vil!! Mamma'n min var i et bryllup (dette var midt på 90-tallet, bare så det er sagt!) der bruden var skikkelig askepott-brud - tre-fire slør hadde hun, og en sånn typisk 'Lady Di-kjole'. Når hun kommer ut på kirketrappa er det første mamma'n min får se at et par knallrøde lakksko stikker ut under skjørtekanten! Hun holdt på å dette i bakken tror jeg - og det var flere av dem... Så fortsatt, når man snakker om bryllup, og rare påkledninger eller sånn, så kan man i familien min ta opp: 'Jaja, det slår nå ikke xxx med de rødhette-skoene!' Så jeg ville nok valgt noe litt mere nøytralt ja... Det er utrolig mye forskjellig å finne, hvis man bare leter... Særlig i USA har de det meste, så hvis du er komfortabel med å bestille sko så viljeg nok anbefale det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå