Gå til innhold

Små baller

Fremhevede innlegg

Gjest Tenkeboks
Skrevet

Jeg har egentlig aldri hatt spesiell tenning på baller - men har aldri heller hatt en kjæreste med veldig små baller. Kjæresten min nå har nesten ikke eksisterende....Bruker jeg hånden i "området" når vi har sex, kan jeg kjenne to små kuler, mindre enn en drue.

Merker det plager meg litt. Er gutter veldig opptatt av størrelse på baller?

Og jeg må jo virkelig passe meg så jeg ikke kommer med en "balle-kommentar"...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har egentlig aldri hatt spesiell tenning på baller - men har aldri heller hatt en kjæreste med veldig små baller. Kjæresten min nå har nesten ikke eksisterende....Bruker jeg hånden i "området" når vi har sex, kan jeg kjenne to små kuler, mindre enn en drue.

Merker det plager meg litt. Er gutter veldig opptatt av størrelse på baller?

Og jeg må jo virkelig passe meg så jeg ikke kommer med en "balle-kommentar"...

Tja, er det greit om han sier at du har rare kjønnslepper eller små pupper synes du?

Skjønner ikke hvorfor du absolutt må si noe om det. Om de produserer sperm, testosteron og han ellers er frisk er det vel ikke noe å klage på :)

Gjest Gjest
Skrevet

Skal gi deg noen andre tanker:

Er kjæresten din godt trent ? Ser han litt "oppblåst" ut ? Trener han mye? Veldig høy sexlyst ?

Dersom svaret er ja på bare en av disse spørsmålene..

Så skal du ikke se bort ifra at din kjæreste stapper i seg boler (Steroider).

Når en mann går på steroider, vil den naturlige testosteron produksjonen stagnere.. noe som igjen fører til at ballene blir mindre og mindre. Det vil være avhengig fra person til person, samt hvor sterke steroider en tar, og hvor lenge en tar dem.

Som du kanskje vet, alle som tar boler har oksenakke og er stein galne i hodet .. det er bare å løpe ;) hahaha..

Gjest mann38
Skrevet

Utrolig mye rart man skal tenke på...bekymre seg for...

...liten penis, små baller, rare kjønnslepper, for vid eller trang, små pupper, hengepupper, for små eller store brystvorter, lukt, smak osv....

Jeg har bare fått positive kommentarer om at jeg er god i senga, og ei sa hun var "hekta" på sex med meg fordi det klaffet så bra. Men som de fleste menn syns jeg at jeg har for lite utstyr. Det plager meg...liker ikke å dusje osv. i fellesdusjer. Enda jeg vet at utstyret fungerer veldig bra. Tror kanskje slike tanker kommer av alt som skrives om slike emner.

Kanskje jeg skal begynne å bekymre meg for at ballene også er for små?

Eller kanskje de er for store ifht liten penis?

Eller kanskje ballene er ok, men pungen ikke har riktig størrelse?

Fint om mange kravstore jenter kan skrive om sine krav, slik at dere kan spre flere komplekser...

Også fint om mange perfekte ungutter med utstyr som hester kan skrive hvor latterlige vi vanlige dødlige er...og kanskje de kan tilby seg til alle landets jenter samtidig, slik at vi mindreverdige kan slippe slike pinlige situasjoner hvor vi prøver å gjøre vårt beste...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Utrolig mye rart man skal tenke på...bekymre seg for...

...liten penis, små baller, rare kjønnslepper, for vid eller trang, små pupper, hengepupper, for små eller store brystvorter, lukt, smak osv....

Jeg har bare fått positive kommentarer om at jeg er god i senga, og ei sa hun var "hekta" på sex med meg fordi det klaffet så bra. Men som de fleste menn syns jeg at jeg har for lite utstyr. Det plager meg...liker ikke å dusje osv. i fellesdusjer. Enda jeg vet at utstyret fungerer veldig bra. Tror kanskje slike tanker kommer av alt som skrives om slike emner.

Kanskje jeg skal begynne å bekymre meg for at ballene også er for små?

Eller kanskje de er for store ifht liten penis?

Eller kanskje ballene er ok, men pungen ikke har riktig størrelse?

Fint om mange kravstore jenter kan skrive om sine krav, slik at dere kan spre flere komplekser...

Også fint om mange perfekte ungutter med utstyr som hester kan skrive hvor latterlige vi vanlige dødlige er...og kanskje de kan tilby seg til alle landets jenter samtidig, slik at vi mindreverdige kan slippe slike pinlige situasjoner hvor vi prøver å gjøre vårt beste...

Og jenter får press fra moteindustrien og noen menn. Life's a bitch.

Gjest Gjest
Skrevet

Og jenter får press fra moteindustrien og noen menn. Life's a bitch.

I mens menn må ha heslig stort utstyr for å få sex trenger kvinner bare å knipse med fingrene for å få sex.

I tillegg får kvinner hele tiden høre at de er bra som de er. Når var det sist kvinner satte pris på mannen for den han er, til trass for ølmage, ringer under øynene, slapp/stram pung, ..., m.m.?

Gjest Gjest
Skrevet

Man kan jo spørre seg hvem som er det rasjonelle kjønn. De som bekymrer seg over kravene til det annet kjønn, eller de som bekymrer seg over kravene til noen som ikke har lyst på dem i det hele tatt. For det er jo slik mange kvinner er. Syter over kravene som blir satt. Kravene som er skapt av moteindustrien. Skapt av noen homser som vil at kvinner skal se ut som menn... Menn vil ha kvinner. Kvinner vil ha mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...