Gå til innhold

Overvektige mennesker

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempestygt å se menn med store kulemager..viser at de ikke trener!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempestygt å se menn med store kulemager..viser at de ikke trener!

Hahahaha,...snakk om uvitenhet.

Skrevet

Jeg vet bare at JEG ble overvektig av en grunn. Jeg var totalt psykisk nedstemt, og trøstespiste. Derfor la jeg på meg. Og det var ikke akkurat noe frivillige greier.

Gjest Kate :)
Skrevet

Jeg må si jeg reagerer litt på dette,ja. men for tiden prøver jeg å venne meg til tanken på at hver enkelt person er ansvarlig for sitt eget liv og har lov til å leve det akkurat som hun/han vil. Jeg går ut ifra at denne personen vet at han/hun spiser usunt, men velger det likevel. Kanskje det er det livet denne personen ønsker å leve. Kanskje han eller hun er villig til å dø en tidlig død eller bli syk om noen år i bytte mot å leve et godt liv frem til den dagen, og være i stand til å spise den beste en vet.

Selv hadde jeg aldri klart å gjøre det, men jeg må ærlig si at det står respekt av disse menneskene: DE VELGER Å LEVE I NUET, og det er veldig viktig. Vi kan alle risikere å bli påkjørt i morgen, og da får vi ikke en til sjanse til å spise junk-food... Så kanskje man burde av og til tenke at det er lov å unne seg det mens man har muligheten??

Skrevet

[quote name=Kate :)' date='24 juni 2010 - 02:02' timestamp='1277337740' post='8185794]

Jeg må si jeg reagerer litt på dette,ja. men for tiden prøver jeg å venne meg til tanken på at hver enkelt person er ansvarlig for sitt eget liv og har lov til å leve det akkurat som hun/han vil. Jeg går ut ifra at denne personen vet at han/hun spiser usunt, men velger det likevel. Kanskje det er det livet denne personen ønsker å leve. Kanskje han eller hun er villig til å dø en tidlig død eller bli syk om noen år i bytte mot å leve et godt liv frem til den dagen, og være i stand til å spise den beste en vet.

Selv hadde jeg aldri klart å gjøre det, men jeg må ærlig si at det står respekt av disse menneskene: DE VELGER Å LEVE I NUET, og det er veldig viktig. Vi kan alle risikere å bli påkjørt i morgen, og da får vi ikke en til sjanse til å spise junk-food... Så kanskje man burde av og til tenke at det er lov å unne seg det mens man har muligheten??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...