Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du om det? Er det noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva syns du om det? Er det noe å anbefale?

Jeg var, men har sluttet. Undersøkelsene tar alt for lang tid og gir alt for lite betaling, sammenlignet med andre lignende tjenester. I tillegg risikerer du å ikke få noe tilbake selv etter å ha svart på et utall spørsmål. Og så tar det ukesvis å få gavekortene man har bestilt. Så jeg syntes ikke det var verdt det til slutt.

Skrevet

Jeg er med, men foretrekker andre lignende opplegg fremfor Verdifull Mening.

Skrevet

Eg var med der, men meldte meg ut.

Er med i fleire liknande panel. Undersøkingane frå Verdifull Mening var alltid dei lengste, og eg synst ikkje eg fekk nok igjen for det.

Skrevet

Jeg er medlem, men har sluttet å svare på undersøkelsene deres. Jeg skal vise deg et eksempel på hvorfor (fikk nettopp en undersøkelse fra dem):

Belønning for kvalifisering og fullføring: 10.00 Kr

Undersøkelsens lengde: 30 minutter

Det er ikke så veldig god betaling at det gjør noe. Jeg svarte på ganske mange undersøkelser og trodde jeg ville få utbetalt i cash, men det er gavekort (rabattkoder) du får. Ikke helt hva jeg ønsket meg.... Du kan velge å få gavekort på Coop, men det har jeg ikke prøvd. Valgte rabattkoder på CDON - og fikk dekt portoen med koden.

Anbefaler heller www.triabapanel.no og andre panel av den typen. Bedre betalt og du kan overføre pengene via payPal til kontoen din. Forannevnte panel har dessuten ei facebook gruppe hvor det trekkes ut gavekort hver måned. ok vinnersjanser siden det ikke er så mange medlemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...