Anscombe Skrevet 18. juni 2010 #1 Del Skrevet 18. juni 2010 Hei, Jeg skal ha på meg denne kjolen i et bryllup, og lurer på hva jeg skal ha til. Kjolen ser litt mørkere ut i virkeligheten enn på bildet. Jeg trenger en jakke/bolero av noe slag, en veske, sko og smykker. Jeg er veldig takknemlig hvis noen har tips og forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anscombe Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 18. juni 2010 Ooops, jeg tror ikke bildet kom med. Her er det forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 18. juni 2010 #3 Del Skrevet 18. juni 2010 du kan bruke en sølv eller svart selskapveske, du finner maaange på accessorize. siden kjolen din har et sølvbelte? kan du bruke enkle smykker, som noen enkle ørepynt eller noen enkle sølvarmbånd. ikke alt for mye fordi man aldri skal overskygge bruden. av sko ville jeg brukt noen svarte med stillethæler eller noen enkle svarte pumps. siden du vil ha en bolero, ville jeg valgt en blazervariant, enten svart eller hvit, som er med 3/4 ermer. det finnes mange rimelige på HM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anscombe Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juni 2010 Tusen takk for forslag, det hørtes kjempefint ut! Da skal jeg se etter det. Blazervariant - mener du en kort kort blazer? Er det noe annet jeg evt. kan bruke over hvis jeg synes det blir litt for drakt-aktig og vil ha noe mer feminint? Tenkte også på sjal, men er usikker på hvordan jeg skal feste det, og tenkte at det kanskje er litt upraktisk med tanke på at jeg skal ha på kjolen hele dagen/kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juni 2010 #5 Del Skrevet 18. juni 2010 Tusen takk for forslag, det hørtes kjempefint ut! Da skal jeg se etter det. Blazervariant - mener du en kort kort blazer? Er det noe annet jeg evt. kan bruke over hvis jeg synes det blir litt for drakt-aktig og vil ha noe mer feminint? Tenkte også på sjal, men er usikker på hvordan jeg skal feste det, og tenkte at det kanskje er litt upraktisk med tanke på at jeg skal ha på kjolen hele dagen/kvelden? Sånn dressjakke bolero er ikke drakt aktig. Det er også veldig feminint. Det betyr bare at boleroen har slag (små) og krage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anscombe Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 18. juni 2010 Da skjønner jeg. Tusen takk igjen! Jeg synes fargen på kjolen er litt vanskelig, så da er det vel mest safe med svart og hvitt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 19. juni 2010 #7 Del Skrevet 19. juni 2010 Selv syns jeg det hadde vært fint med mørkeblått eller hud-/taupe-/beige-/nudefarget tilebhør. Hold smykkene enkle. Siden beltet på kjolen er såpass dominerende, bør du velge subtile armbånd (om noen). Kanskje noen perleaktige øredobber? Ville valgt litt avrundet tilbehør fremfor svært stramt og kantet for å følge opp linjene i beltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå