Chiyo Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Har vært litt vekke fra littratur verden i det siste, men googlet det godeste Philip Pullman i går og da kom jeg over hans nyeste verk: The Good Man Jesus And The Scoundrel Christ. Jeg leste utak på en nettside og det er utrolig bra skrevet. Jeg må si at jeg blir rett og slett litt inspirert av denne mannen. Først den super blasphemiske His Dark Materials Triologien og nå dette. Noen som har lest hele. Ut ifra det jeg har lest virker det som at Christ er den gode og at Jesus tar familien sin litt for granted. Men jeg har jo ikke lest hele, men bra var det. Kristne verden over må være pissed.
dobby Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Eg har ikkje lese denne boka, men His Dark Materials-bøkene er jo veldig bra. Utruleg fantasifulle og fargerike. Synd at dei ikkje ser ut til å ville lage film om dei to siste bøkene også. Slik går det når den amerikanske kristenlobbyen blir for sterk...
Chiyo Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2010 Eg har ikkje lese denne boka, men His Dark Materials-bøkene er jo veldig bra. Utruleg fantasifulle og fargerike. Synd at dei ikkje ser ut til å ville lage film om dei to siste bøkene også. Slik går det når den amerikanske kristenlobbyen blir for sterk... Ja, men da sier jeg vi ditcher hollywood og ber britene lage filmen. Vi må ikke ha kristen USA med oss liksom. Disser ikke Kristne, men der borte i USA er crazy. Men har hørt at det har litt med penger å gjøre også, men det tror jeg er bullshit. Det skraper nok sammen nok penger om de vil.
dobby Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Så vidt eg har høyrt tente filmen lite pengar i USA forde den fekk pes for å vere kritisk til kristendommen. Så då ville dei ikkje halde fram med dei to neste filmane. Men eg er heilt einig med deg, lat britane lage dei i staden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå