Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 For noen uker siden falt jeg for en annonse her på sidene til kvinneguiden som lovet 8 nr av et nye + joico hårkur til kr 199. Siden jeg igrunnen hadde lyst på hårkuren og ikke hadde noe imot blader i posten, så lot jeg meg friste av dette tilbudet, men i postkassa i dag dumpet det ned et blad, ingen hårkur og en regning på 399 kr. Dette syntes jo jeg var litt merkelig? Er det sånn at jeg ikke får velkomstgaven før jeg har betalt (noe som egentlig ikke r så uvanlig, selv om de godt kunne sagt i fra om dette på forhånd)? Men det forklarer jo fortsatt ikke at giroen er på 200 kr mer enn den skulle være... hmm... er det noen fler som har benyttet seg av dette tilbudet, og hatt liknende erfaringer?
Chiyo Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 For noen uker siden falt jeg for en annonse her på sidene til kvinneguiden som lovet 8 nr av et nye + joico hårkur til kr 199. Siden jeg igrunnen hadde lyst på hårkuren og ikke hadde noe imot blader i posten, så lot jeg meg friste av dette tilbudet, men i postkassa i dag dumpet det ned et blad, ingen hårkur og en regning på 399 kr. Dette syntes jo jeg var litt merkelig? Er det sånn at jeg ikke får velkomstgaven før jeg har betalt (noe som egentlig ikke r så uvanlig, selv om de godt kunne sagt i fra om dette på forhånd)? Men det forklarer jo fortsatt ikke at giroen er på 200 kr mer enn den skulle være... hmm... er det noen fler som har benyttet seg av dette tilbudet, og hatt liknende erfaringer? Har du hatt abonert før? For slike tilbud er ofte for de som ikke har og så hvis de vil fortsette å få bladet må de betale mer når abonomanget forlenger seg. Men hadde jeg vært deg hadde jeg ringt og sagt at dette nekter jeg å betale. Fordi du ble lover 8 blad og hårkur for 199 og da er det det du skal få. Hvis de ikke holder det de lover sender du blandene i retur og krever refundering av enventuelle penger du har betalt. Jeg pleide å lese "det nye" men ikke nå lemger. Blandet har tapt seg skikkelig.
sophiaM Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Velkomstgavene kommer når du har betalt for abonementet. Syns det var litt rart at de ikke har sagt i fra til deg på forhånd da..
Vindmølle Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Det pleier å stå at man først får velkomstgaven når man har betalt. Er du sikker på at det ikke sto (typisk med liten skrift)? Sånn som her? Har du noen bekreftelse på prisen? Jeg ville uansett kontaktet Det Nye og bedt om en forklaring på hvorfor prisen er høyere enn forventet.
Rosenrød Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Akkurt det samme skjedde med meg, da jeg bestilte et abonnement på Bonytt til 199 kr. Fikk regning på 399,- Mailet dem og de ordnet opp i feilen. Når jeg nå hører at dette har skjedd med deg også, begynner jeg å lure på om de spekulerer i dette med å sende folk feil regning.... Sikkert mange som bare betaler den.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 TS her. etter litt styr og endring av abonnoment og betaling av regning, fikk jeg endelig velkomspakken min i posten. Eller endelig og endelig. Grunnen til at jeg slang meg på tilbudet var jo for å få den hårkuren jeg hadde hørt så mye bra om + litt lesestoff til en billig penge, og tror du ikke jeg fikk en veske i posten istedet i dag? Den var absolutt ikke min stil i det hele tatt heller, kjenner nesten at jeg ble litt irritert da ja...
kristijane_1979 Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 TS her. etter litt styr og endring av abonnoment og betaling av regning, fikk jeg endelig velkomspakken min i posten. Eller endelig og endelig. Grunnen til at jeg slang meg på tilbudet var jo for å få den hårkuren jeg hadde hørt så mye bra om + litt lesestoff til en billig penge, og tror du ikke jeg fikk en veske i posten istedet i dag? Den var absolutt ikke min stil i det hele tatt heller, kjenner nesten at jeg ble litt irritert da ja... Jeg har faktisk en Joiko hårkur hjemme som jeg aldri har brukt. Hvis du sender meg adressen din på privat melding, kan jeg sende den fra jobben. Null stress.
Elensire Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har faktisk en Joiko hårkur hjemme som jeg aldri har brukt. Hvis du sender meg adressen din på privat melding, kan jeg sende den fra jobben. Null stress. wow...der gjorde du dagen min! Så fantastisk snill du er med TS! er godt å se at det finnes slike mennesker, det varmer langt inn i sjelen (for å bruke en klisje) håper du får en kjempe fin dag!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #9 Skrevet 30. juli 2010 TS her, takk det var kjempesnilt ja!! Men jeg har fått svar fra det nye (sendte en mail) hvor jeg fikk vite at de hadde sendt feil og at hårkuren kom i posten, men alikevel var det utrolig snilt av deg! Som personen ovenfor skriver er det godt å se at det finnes slike mennesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå