Berentsens Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Husker introen, men det var ikke en serie som jeg så på.
Gjest goodtwin Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Ja! den husker jeg. Tror til og meg jeg nesten fulgte litt med på den? husker ikke så mye da, bortsett fra at det var no UFOgreier..
Shade Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Det var Dido som sang i introene var det ikke? Likte den serien veldig godt men jeg fulgte bare sporadisk med på det
The Kitten Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jeg elsket den sereien. Var forresten Dido som skrev intoen ja. Here with me heter den. Endret 18. juni 2010 av The Kitten
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Hadde veldig sans for første sesongen, men fikk ikke fulgt med så mye, så jeg kjøpte alle tre sesongene på dvd. For min del kunne de gjerne ha gitt seg etter første sesong, etter det ble det altfor sært for min smak
Elanor Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Ja, det gjør jeg så absolutt! Det var en av mine favorittserier. Jeg så faktisk hele serien for et par år siden på en streamingside, for jeg hadde ikke sett alle episodene da de gikk på TV. Jeg tror også kanskje bare første sesong ble sendt i Norge. Og jeg må si, jeg syns fremdeles den virkelig var bra. De andre sesongene også. Vurderer å kjøpe hele sulamitten på DVD. (Kanskje Wolfmoon vil selge for en billig penge..? ) Intoen
Shade Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Neida, alle sesongene ble sendt i norge Jeg fikk med meg noen her og noen der, tror jeg husker litt av siste episode og faktisk
Mir Skrevet 20. juni 2010 #11 Skrevet 20. juni 2010 Jeg husker den! og jeg elsket den!! Jeg kom over sesong 1 her i butikk ifjor, og måtte bare kjøpe den! Så bestilte jeg en sånn DVD-box på cdon.com og vi så hele serien på 123.. Var totalt hekte, og blei emosjonell når det var over, IGJEN. Jeg var skikkelig forelsket i serien, og synes Max var så pen! Og musikken.. Dido og Sarah Mclachlan gjør det jo bare enda bedre. Skal vel se serien igjen om et par år tenker jeg
Wiwa Skrevet 20. juni 2010 #12 Skrevet 20. juni 2010 Jeg var veldig glad i Roswell når jeg var yngre. Jeg så det nesten hver lørdag. Jeg hadde tilogmed poster av de tre romvesene på rommet mitt.
venus_ Skrevet 21. juni 2010 #13 Skrevet 21. juni 2010 Ja, jeg husker den. Og likte den kjempegodt, men fikk aldri sett alle episodene. Kanskje jeg må se den på nettet i sommerferien
Lyra Skrevet 25. juni 2010 #14 Skrevet 25. juni 2010 Jaa, husker den, fulgte med og har vel fått med meg hele serien etter hvert. Elsket serien, men så er jeg sci-fi og fantasyfreak da :gjeiper:
sofie777 Skrevet 25. juni 2010 #15 Skrevet 25. juni 2010 (endret) Husk at det var der Katherine Heigl først ble sett skikkelig på skjermen (som Isabel Evans). Brendan Fehr (Michael Guerin) har vært med i flere episoder av CSI og Bones. Og for å ikke glemme Emilie de Ravin som nå er bedre kjent fra Lost. Og jeg fikk med meg alle episodene, ja! Endret 25. juni 2010 av sofie777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå