Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Okay. Vært med dama i syv år. Flytta sammen i fjor. Gått to år på skole med ei jente jeg ble _forelsket_ i første uka på skolen. Følelsene ble så sterke at jeg måtte sørge for å arbeide med andre enn hun for ikke å bli distrahert. Det hjalp ikke at hun var betatt av meg heller. Ved flere anledninger (med alkohol i bildet) har hun fortalt alt hun føler for meg, at hun skulle ønske jeg var singel etc. Hun er også i forhold, som hun er på vei ut av (noe hun har sagt til alle i to år) pga av det ikke fungerer mellom de to (Han har visst vært utro noen ganger, sagt han vil ha pauser, og dratt på gutteturer uten å si fra til henne etc.). Forholdet til meg og dama har ikke vært feilfritt. Vi har hatt våres ups and downs gjennom syv år. Jeg elsker henne, er glad i henne, men vi krangler ofte som et gammelt ektepar. Gjør stadig nye ting sammen for å få variasjon i hverdagen men mye går jo på skinner når man jobber og har skole. Problemet er bare at jeg er så forelsket i denne jenta på skolen. Jeg er så utrolig, utrolig, utrolig forelsket enda. Vil bare ha hun. Tar meg selv i dagdrømme daglig om at det er hun jeg bor og lever med. Får såklart dårlig samvittighet prøver å ta meg sammen og tenker selvfølgelig at det aldri kan bli realitet. Når jeg er alene hender det jeg sier navnet hennes høyt. Det er blitt som en ticks. Det bare kommer av seg selv uten at jeg tenker på det. Det bare må ut i lufta så jeg kan høre det på en måte. For noen dager siden dumpet jeg på henne igjen og vi snakket sammen lenge, og hele kroppen min var i oppløsning etter å bare holde rundt henne. Så what to do? Jeg gjør det jeg kan for å "skape nye følelser" for dama osv. Det er henne jeg har en framtid med, det vet vi begge to. Vi har det utrolig godt sammen. Noen tips til hvordan man kan rydde opp i tankene sine, og få kontroll på de? Det er hjelpen jeg trenger Puh, godt å få det ut!
rosaprosa Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Det er sant som de sier; Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Du har jo vært sammen med dama de en stund og følelsen av og være nyforelska er blitt borte; noe den også hadde kommet til å bli hvis du ble sammen med den dama i klassen din. Du får tenke på hvor bra du har det med henne du er sammen med nå, og at det ikke ville blitt noe bedre med noen andre, selvom det virker spennende der og da. Hvis du ikke klarer å gi slipp på jenta i klassen, syns jeg du skal gjøre det slutt med dama de og heller bli sammen med hu. Dama de fortjener ikke at du skal ha sånne følelser for noen andre.
sophiaM Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Det er sant som de sier; Gresset er ikke grønnere på den andre siden. Du har jo vært sammen med dama de en stund og følelsen av og være nyforelska er blitt borte; noe den også hadde kommet til å bli hvis du ble sammen med den dama i klassen din. Du får tenke på hvor bra du har det med henne du er sammen med nå, og at det ikke ville blitt noe bedre med noen andre, selvom det virker spennende der og da. Hvis du ikke klarer å gi slipp på jenta i klassen, syns jeg du skal gjøre det slutt med dama de og heller bli sammen med hu. Dama de fortjener ikke at du skal ha sånne følelser for noen andre. Setter meg på denne her. Uansett hvor mye det sikkert kommer til å såre henne hvis du skulle gjøre det slutt, er det bedre enn hvis du går rundt og er forelsket i andre enn henne. Hun fortjener også at du er ærlig mot henne.
Gjest fireflies Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Du må vel enkelt og greit ta et valg. Hvem av de vil du ha? Å er du nå egentlig så sikker på om du kan få denne jenta fra skolen din? Hvis du vil fortsette forholdet med kjæresten din, burde du aldri nevne dette, men heller holde deg så langt unna jenta fra skolen som overhodet mulig. Søk deg inn på en annen skole om det er det som må til. Poenget er at du i hvertfall må ta et valg, og handle ut ifra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå