Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skorpion
Skrevet

WTF????!

Er det jeg som er helt dum?

Er en gutt i midt. av tyveårene. Er veldig forelsket i ham. Og det virker da som han har et godt øye til meg og.

Men de siste månedene har han begynt å unngå meg! De siste 2 ukene har det nesten hver dag vært ting som vi begge to teknisk sett burde/skulle vært på!( bursdager, avsluttninger osv. ) men jeg jobber på tirsdager så jeg kan aldri noe da! Og han møtte kun opp på tirsdag forrige uke, (av hele uka) jeg så ham på et bilde noen hadde tatt fra den kvelden! Han vet jeg alltid pleier å være der, og at jeg jobber på tirsdager. Jeg prøvde å tenke at dette var kun en tilfeldighet, helt til tirs. I denne uka! Hvor jeg slutta litt tidligere på jobb, så jeg rakk det..han sto ute, men forsvant inn så fort han så meg. Men etter hvert kom han ut igjen, og sto og prata lenge med kompisen sine. Han kikket masse på meg, og kikket meg inn i øynene osv! Sto vendt mot meg, vimsa litt rundt meg ++

Hva skal dette bety???!

Virker som han hater meg, men likevell er in love!! Kan ikke spørre han, av flere grunner, b. l. a at jeg ikke kjenner han så godt enda!!

Og når vi skulle dra, merket jeg at han kikket etter meg, eller de fleste gikk forran ham, så han kikket litt forran seg, og så bak på meg. Før han gikk videre. Og la handa på skulderen til en kompis..

Hva tror dere?

Hadde satt STOR pris på om du svarer =)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

La det være, bli kjent med ham videre på et vennskapelig nivå, MENS du blir samtidig kjent med andre. Vær sosial,kos deg.

Kanse han planlegger noen ville sommerfester og ønsker ikke å gå inn i et forhold før han har sprellet fra seg?

Vet ikke. Kos deg med ditt ihvertfall, og blås litt i den særheten hans.

Skrevet

Synes du høres litt stalker ut, jeg...

Gjest skorpionen
Skrevet

Hvem stalker ikke litt når man er forelska da?!!

Får prøve å bli litt bedre kjent :P og blåse i den særheten hans ja.. takk=)

Skrevet

Sikkert lurt. Du kan jo aldri vite om han ser mot deg fordi han er interessert eller for at han bare tilfeldigvis ser den retningen. Kanskje han tilogmed ser litt undrende dit, fordi det er litt rart at du dukker opp overalt?

Det kan også tenkes at han ikke prøver hverken å unngå deg eller oppsøke deg, men at tirsdager er den dagen som passer best for en som knapt aner at du eksisterer. Blir du kjent med ham, så vil du i det minste garantere deg om at han vet at du eksisterer. Ja, siden du likevel driver og stalker ham, mener jeg. :lur:

Gjest skorpionen
Skrevet

eh.. jeg har pratet med ham, så han vet hvem jeg er ! Jeg vet at han ser på meg, på måten han ser på og at han holder øyekontakten lenge! Jeg dukker ikke opp overalt. Vi har mange av de samme vennene, derfor møtes v i også ofte i litt større sammenkomster som det har vært uvanlig mye av i de siste!! tilfeldig vil jeg si! Kanskje jeg ikke hadde prioritert alt sammen om jeg hadde vist hvor han ikke skulle av fester ol. men jeg er forelska og vil være der han er!!

"Det kan også tenkes at han ikke prøver hverken å unngå deg eller oppsøke deg, men at tirsdager er den dagen som passer best" ja., kanskje? virker bare litt rart! :kjefte::lur::)

Skrevet

Næh, men da er det vel bare å komme seg på nett, og plukke ut brudekjolen, da? Hehe! Du er nå søt da. Lykke til!

Gjest skorpionen
Skrevet

Næh, men da er det vel bare å komme seg på nett, og plukke ut brudekjolen, da? Hehe! Du er nå søt da. Lykke til!

..brudekjolen henger klar i skapet!! :) nei, men når ble jeg problemet? det er han som oppfører seg noen ganger som han hater meg, andre ganger virker han betatt??? enug med anonymbruker, sær oppførsel!

Gjest skorpionen
Skrevet

forresten du...hehe..du virker egentlig litt sær du og!!! så du av alle mennesker kan kanskje hjelpe meg!! hva skal jeg så gjøre for å forandre denne sære oppførselen hans da..? virke mere hard to get?? :ler:

Skrevet

Hahaha! Hard to get virker kun i en kvinnehjerne. Og ja, jeg er temmelig sær. Faktisk har du bedre muligheter som desp der. Men jeg tror planen din om å være deg selv, og la ham bli kjent med deg, er rimelig bankers.

Tar han initiativ da, er der noe. Hvis ikke, og han kun synes det er hyggelig med ditt selskap noen ganger, så er han ikke sugen på deg på den måten. Da får du enten gå videre, så du slipper å måtte leite etter delene av et knust hjerte den dagen han finner seg dame/type, eller henge med på lasset, og håpe at han begynner å se anneledes på deg etterhvert.

Det jeg ville fram til isted, er at det er ikke sikkert at han er sær. Det kan være du som tillegger ham feile intensjoner, og da blir også tolkningen feil.

Ellers kan du jo bare spørre ham rett ut: Er du ledig, eller må jeg vente på at du får dumpet dama di først? :gjeiper:

Gjest skorpionen
Skrevet

Nei, virker egentlig ikke i kvinnehjerner heller! belive me! en mellomting er fint!

Han tar litt initiativ sånn av og til, men det må jo selvfølgelig være jeg som gjør det mye mye mer!

Jeg vet at han syns jeg er veldig pen! Og jeg vet også at dette ikke holder for alle gutter, men hva skal man liksom gjøre for å se om han er interressert uten om å spørre! vil føle meg dum ovenfor ham resten av livet hvis jeg hadde fått et nei! (vi har jo nesten alle de samme vennene såå )

Det jeg ville fram til isted, er at det er ikke sikkert at han er sær. Det kan være du som tillegger ham feile intensjoner, og da blir også tolkningen feil.

Ja, det kan være.. men en ting er sikkert, og det er at jeg skjønner meg IKKE på han! Det går da ikke ann å vise interesse for ei jente annenhver gang man møter de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...