Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har prøvd å bli gravide i 2,5 år uten å lykkes . Etter 1 år hadde vi utredning hvor vi fant ut at jeg har pcos og han har trege sædceller, altså ikke veldig positivt svar... prøvde først å redusere vekten uten hell, så prøvde vi hormon tabletter i 6 mnd hvor jeg fikk bevist eggløsning ,men likevel uten hell. De har heller aldri nevnt om det er noe han kan gjøre med sitt problem ?? Det har aldri vært noe fokus på han , men det kan jo like gjerne være han som er grunnen ? Men i Januar fikk vi til slutt sendt søknad om prøverør i Porsgrunn hvor det har vært lang ventetid. Vi ble veldig glade da vi endelig fikk time til forsamtale mandag 21.juni som nå bare er noen dager til =) Lurte på om noen her har vært i Porsgrunn og hvilke erfaringer dere har ? Hvor lang tid det gikk fra forsamtale til selve inngrepet og hvor mange forsøk det tok før det ble vellykket ?

Er veldig spente =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der Pixie88.

Vi tilhører Porsgrunn og er i grunnen veldig fornøyd.

Vi hadde første samtale i Porsgrunn i slutten av januar 2009. Pga. min mens ikke passet inn i deres kalender (påsketider...)og at det allerede var fylt opp i mnd etter påske, måtte vi vente til mai -09 før første forsøk. Vi har brukt opp alle de offentlige forsøkene i Porsgrunn, uten det resultatet vi ønsket. Men fikk vite allerede på førsamtalen at vi ikke måtte ha for store forhåpninger pga maaaange feil med meg, så var i grunnen litt forberedt! Føler de har tatt oss på alvor og klart å kombinere positivitet og realitet! Vi bestemte oss, i samarbeid med legen, om å kjøpe oss ett forsøk til der, såpass fornøyd har vi vært med behandlingen!!

Lykke til i fremtiden med prøvingen og får håpe spiren fester seg på første forsøk for dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...