Arwen Skrevet 24. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2003 Så bra. Har du fått den enda? Er litt usikker på om kjolene virkelig er orginale, de er jo så billige...
Arwen Skrevet 24. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2003 Lurer på en ting til jeg. Sendte de en mail, men de svarte ikke ordentlig på spørsmålet mitt av en eller annen grunn Trekker de fra momsen?
camie Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Trekker de fra momsen? Sendte de en mail angående det du spurte om, og etter min oppfatning gjør de ikke det. Men kjolene er jo generellt myyyyye billigere enn her hjemme, så da spiller det ingen rolle.... Tror alle kjoler er orginale, er bare vi her i Norge som har en tendens til å overprise ting pga mer fortjeneste.... Et eksempel: Om du eier en brudesalong og kjøper en kjole fra leverandør, koster den mellom 2000 og 4000, så blir den solgt for det dobblete om ikke mer i en brudesalong...Så hadde det ikke vært for at folk vil tjene så mye på kjolene hadde de ikke vært så dyre....
Siam Skrevet 24. september 2003 #6 Skrevet 24. september 2003 Jeg har også tenkt til å bestille derfra, men er litt skeptisk. Er det noen som har fått kjolen og er fornøyd? Jeg skal høre med en venninne som bor i New York om hun kan bestille den og videresende den for meg. Har planer om å slippe unna tollen... (hi, hi)
-ida- Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 jeg er også interessert i å kjøpe kjole på nettet, men er usikker, er det noen andre her som har kjøpt der før? Hvordan gjør man det? Det er jo fristende billig der da, for jeg har sett på kjoler i dag inegn under 10 000. Det har jeg ikke råd til.
9na Skrevet 25. september 2003 #8 Skrevet 25. september 2003 Noen som vet noe om frakt? Omtrent hvor mye vil det komme på for å sende en kjole til Norge? På nettsiden stod det bare at det ville variere...
Arwen Skrevet 25. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2003 Det kommer an på størrelsen på kjolen, sendte de en mail, men de måtte vite hvilken kjole det var snakk om før de kunne svare
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #10 Skrevet 25. september 2003 jeg er også interessert i å kjøpe kjole på nettet' date=' men er usikker, er det noen andre her som har kjøpt der før? Hvordan gjør man det? Det er jo fristende billig der da, for jeg har sett på kjoler i dag inegn under 10 000. Det har jeg ikke råd til.[/quote'] Du har jo god tid, kanskje du kunne spare en liten stund til...??
camie Skrevet 25. september 2003 #11 Skrevet 25. september 2003 Det kommer an på størrelsen på kjolen' date=' sendte de en mail, men de måtte vite hvilken kjole det var snakk om før de kunne svare[/quote'] Jeg fikk beskjed om at det ville koste meg $145 altså ca.1100 kroner i frakt.
camie Skrevet 25. september 2003 #13 Skrevet 25. september 2003 Billig er det ikke, men når alt kommer til alt og kjolen er min, har jeg betalt den nette sum av 6500,- Synes ikke det er såå gæærn't. Dette er inkludert hva kjole koster inkl.frakt og alle tollavgiftene som tilkommer. Synes ikke det er så dyrt tatt i betraktning at det koster fra 5000,- og oppover å leie en kjole.....Her betaler du (i mitt tilfelle 6500,-) for en kjole som blir din til odel og eie, så kan du selge den etterpå. Skulle man leid til 6500,- ville man tapt de pengene, mens kjøper du, kan du faktisk få igjen halvparten av det du investerte i kjolen.... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå