store blå Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Må bare si som Marvin Gaye: Whats going on???? Hvorfor er det så utrolig mange hissige KG brukere, er de/dere her inne kun for å få ut frustrasjon og for å kunne være ekkelt bak PC skjermen istede for i det ekte liv? Hva skjer a folkens? Hvorfor er dere så HISSIGE? Og nå refererer jeg ikke til saklig debatt, men gjester som flipper helt ut på helt vanlige innlegg...
Rumohra Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 (endret) Helt enig med deg.. Og jeg synes ikke det kun gjelder gjester heller. Er flere registrerte brukere som jeg synes er unødvendig krasse og direkte frekke i sine innlegg.. Ja, man kan be om hjelp og andres meninger, men folkeskikk, anyone? Endret 18. juni 2010 av Rumohra
LineGourmet Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Har registrert dette, det som er synd er vel at ingen av de som burde føle seg truffet kommer til å svare her....
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Vi er da ikke hissige Men jeg har også lagt merke til at det er (minst) et par faste brukere som tilsynelatende er her kun for å komme med sure og sarkastiske svar. Tipper de er snille som lam i virkeligheten, og må få ut all sin aggresjon her inne hvor ingen vet hvem de er
LineGourmet Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Vi er da ikke hissige Men jeg har også lagt merke til at det er (minst) et par faste brukere som tilsynelatende er her kun for å komme med sure og sarkastiske svar. Tipper de er snille som lam i virkeligheten, og må få ut all sin aggresjon her inne hvor ingen vet hvem de er hehe.. Helt sikkert - bare en dårlig dag liksom..
store blå Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2010 Helt enig med deg.. Og jeg synes ikke det kun gjelder gjester heller. Er flere registrerte brukere som jeg synes er unødvendig krasse og direkte frekke i sine innlegg.. Ja, man kan be om hjelp og andres meninger, men folkeskikk, anyone? Ja, det var vel brukere jeg mente Tok det opp med kjæresten min, og han sa det bruker stort sett og være sånn på forum. Trist. Jeg er ny på KG og syntes det var et kjempebra forum helt til jeg merket all drittslengingen. På helt vanlige spm svarer brukere utrolig frekt. hmmm
store blå Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2010 Vi er da ikke hissige Men jeg har også lagt merke til at det er (minst) et par faste brukere som tilsynelatende er her kun for å komme med sure og sarkastiske svar. Tipper de er snille som lam i virkeligheten, og må få ut all sin aggresjon her inne hvor ingen vet hvem de er Haha, ja det var AKKURAT det jeg også tenkte
kat-e Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 Noen er kanskje litt hissige, men synes det er litt morsom med en litt saftig debatt også. Hadde lett blitt kjedelig om alle var opptatt av å svare helt korrekt hele tiden. De fleste er vel også litt tykk hudet når det gjelder sarkasme på nettet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #9 Skrevet 20. juni 2010 Det er nok ganske riktig at folk er krassere på nettet enn i virkeligheten. Det er egentlig ganske latterlig å lese sure og frekke kommentarer, nettop fordi det er soleklart at debatanten ikke hadde turt å oppføre seg slik om diskusjonen tok plass ansikt til ansikt. Om jeg selv er krass føler jeg meg rimelig patetisk og pysete som sitter der forran PCskjermen og er ufyselig mot noen som jeg ikke kan se! Men jeg har for det meste nok selvrespekt til å oppføre meg bra på nettet. ;D
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #10 Skrevet 20. juni 2010 Jeg syns faktisk flere av de som ikke er anonyme er frekkere enn gjester og anonyme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå