Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende, som kan hjelpe meg å forstå eller komme med råd? ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min (enda) nåværende samboer har gjort det slutt, på en bakgrunn han selv sier er at han ikke greier å leve som en familiefar. Han greier ikke med barn generelt og klarer ikke å ha noen form for "følelser" for de, sier han. Jeg har en jente på 8 år som ikke har kontakt med sin far lenger..hun er blitt sviktet og har blitt veldig glad i han vi enda bor sammen med. Han har stilt opp for oss 100% og vært en veldig god stefar og samboer. Har trygget han på dette og sagt han ikke har grunn til å tvile på seg selv, men tror i bunn og grunn at han sliter pga egen barndom og trenger hjelp.

Han vil ikke snakke med instanser og slike type folk sier han og blir sint ved tanken. Vil ha sine ting for seg selv og blir irritert av at folk skal "blande seg". Han sier jeg er den eneste han har åpnet seg så my for som han har gjort.

Tenker så mye på at ting kunne gått for oss tre om han hadde søkt hjelp for det han sliter med, og at vi kunne greid det sammen om han bare hadde vært med på det. Men han vil ikke..... jeg er knust og kan ikke annet enn å gråte for tiden... jeg hadde funnet mannen i mitt liv og bruddet kom som lyn fra klar himmel! ;(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg har hørt historien før. Og et barn på 8 år er ikke en stor utfordring så det der er bare en vikarierende grunn. Hvis ikke så er han en så jævla stor looser at du skal være glad du er kvitt ham!

Hva slags menneske bruker en 8åring som årsak til egne problemer av den typen der? Tenk å involvere seg i et barn og så bare kunne stikke av fordi det ble "vanskelig"? Hva med barnets føleser? Nei det har han garantert ikke ofret en tanke!

La han for helsike leve sitt ynkelige liv alene, du trenger ikke en mann som er så svak at han ikke engang fikser et barn.

Skrevet

Takk for svar... det var noen sannhetens ord. Tenker jeg også at det høres å virker for enkelt å skylde på det liksom.. har prøvd å snakke masse med han, men han er ikke veldig snakkesalig.

Svarer bare på det han føler jeg presser han til å svare på...

Nei må vel bare se over det her å gjøre et forsøk på å komme meg videre her..bruke det nettverket jeg har.

Var på besøk til en venninde igår kveld og satt til kl 02.30. Det gjorde godt og smilte første gang på fire dager. Tenker å komme meg ut i dag også.. nytter på å finne på det jeg kan mens lillemor er hos mormor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...