Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Nå begynner jeg å bli lei.. Det har den siste tiden vært en del gutter som har vært interessert i meg, og tar jo det selvsagt som et kjempekompliment. De fleste er flotte gutter, men de er så innmari tafatte! Snille og søte med meg, skal snakke med meg på nettet hele tiden, husker alt jeg forteller dem og er nesten så de trygler om at jeg skal bli med på sosiale events ogsånn. Jeg høres jo ut som premiebitch nr.1 nå, men det hjelper ikke! Jeg vet jeg kunne blitt betatt av nesten samtlige hadde de bare vært litt mer drittsekk Latt meg jobbe LITT for å få dem interessert eller få være sammen med dem og gjerne prøve å vise at de er tøffe gutter med litt tiltak her i livet isteden for å være tidenes tøffelhelter.. Den pusegreia fungerer ikke for meg altså.. Jeg vil liksom bare bli "carried away" (også bokstavelig talt ) av en fyr med ryggrad og selvtillit. Er det for mye å be om? Og er det flere som har det sånn? Skal kanskje nevnes at dette er ganske unge gutter (tidlig i 20-årene), men likevel..
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Det er sånn vi blir opplært i statsfeminismens Norge, det kan dere takke dere selv for. Finn deg en førtis i stedet, da er sjansen for at kravspec'en din innfris noe større.
Eliisa Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Det er jo ikke alle gutter som mangler ryggrad, du må bare finne deg en mann Men ja... vært borte i veldig mange pusegutter, ikke helt min smak. Heldigvis er smaken som baken og det finnes som regel noen for alle
Fanteria Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Ser problemet ditt Det er jakten som er spennende. Og spenningen vil forsvinne om man får alt servert på sølvfat...
Gjest gjest Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Nå begynner jeg å bli lei.. Det har den siste tiden vært en del gutter som har vært interessert i meg, og tar jo det selvsagt som et kjempekompliment. De fleste er flotte gutter, men de er så innmari tafatte! Snille og søte med meg, skal snakke med meg på nettet hele tiden, husker alt jeg forteller dem og er nesten så de trygler om at jeg skal bli med på sosiale events ogsånn. Jeg høres jo ut som premiebitch nr.1 nå, men det hjelper ikke! Jeg vet jeg kunne blitt betatt av nesten samtlige hadde de bare vært litt mer drittsekk Latt meg jobbe LITT for å få dem interessert eller få være sammen med dem og gjerne prøve å vise at de er tøffe gutter med litt tiltak her i livet isteden for å være tidenes tøffelhelter.. Den pusegreia fungerer ikke for meg altså.. Jeg vil liksom bare bli "carried away" (også bokstavelig talt ) av en fyr med ryggrad og selvtillit. Er det for mye å be om? Og er det flere som har det sånn? Skal kanskje nevnes at dette er ganske unge gutter (tidlig i 20-årene), men likevel.. Jeg er så heldig å ha begge deler Den nye kjæresten min er BÅDE pusete og koset og snill; men har også ryggrad og sier det han mener rett ut. Ja takk begge deler, sier nå jeg. Drittsekk er vel ikke mye å trakte etter? Synes det er viktig at de har en god moral, er snille og har respekt for oss, samtidig som de ikke er tøffelhelter. Er overbevist om at dette kan kombineres! det er i hvert fall tilfelle med min kjæreste. Det kan jo hende at en av de du har kontakt med har denne egenskapen?
Anjah Skrevet 18. juni 2010 #6 Skrevet 18. juni 2010 ...Det har den siste tiden vært en del gutter som har vært interessert i meg, og tar jo det selvsagt som et kjempekompliment. De fleste er flotte gutter... Ikke lek med gutter. Gutter er for små tenåringer. Lek heller med menn!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #7 Skrevet 18. juni 2010 Jeg er så heldig å ha begge deler Den nye kjæresten min er BÅDE pusete og koset og snill; men har også ryggrad og sier det han mener rett ut. Ja takk begge deler, sier nå jeg. Drittsekk er vel ikke mye å trakte etter? Synes det er viktig at de har en god moral, er snille og har respekt for oss, samtidig som de ikke er tøffelhelter. Er overbevist om at dette kan kombineres! det er i hvert fall tilfelle med min kjæreste. Det kan jo hende at en av de du har kontakt med har denne egenskapen? Så heldig du er!! Nei, drittsekk var litt humoristisk ment.. Han skal ha god moral og oppføre seg ordentlig som du sier, men jeg trenger absolutt en med den ryggraden.. Spesielt et par av disse guttene kan jeg være slem mot uten at de noen gang sier ifra (har prøvd litt som et eksperiment), kan være direkte frekk over nettet og ikke bry meg om hva de synes og mener om hva jeg sier.. Har sluttet med dette nå altså, men det beviser jo bare hvor lite ryggrad de faktisk har. Jeg er en tøff jente selv som har vært gjennom mye, og det siste jeg trenger er en jeg må være mammaen til... Ikke lek med gutter. Gutter er for små tenåringer. Lek heller med menn! Der tok du hele situasjonen på kornet vil jeg tro! Så var det det å finne noen menn som vil leke da, men i følge enkelte på dette forumet er det bare for damer å gå ut døra om de vil ha en mann, så vi får se da...
Kamikatze Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 Skal det ikke mer ryggrad til for å ta i mot dritt enn å gå ballistisk? Du er åpenbart ikke moden for noe forhold. Kanskje det også er derfor du ikke blir tatt spesielt seriøst?
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Skal det ikke mer ryggrad til for å ta i mot dritt enn å gå ballistisk? Du er åpenbart ikke moden for noe forhold. Kanskje det også er derfor du ikke blir tatt spesielt seriøst? Det er jo en mellomting mellom å ta i mot og å "gå ballistisk", og det er det ideelle etter min mening. Jeg kan definitivt ikke være i et forhold med en mann som aldri kan si ifra eller som blir sint for den minste ting, og dette gjør meg etter din mening ikke moden nok for et forhold? Latterlig. Det er interessant at du etter å ha lest et par innlegg fra meg åpenbart kjenner meg ut og inn godt nok til å vite hvor moden jeg er. Og det er jo allment kjent at på dette forumet er det alltid TS det er noe galt med. Faktisk så ba jeg ikke om deres mening om meg i dette innlegget, men om hva dere mener om gutta, man må faktisk være to for å danse - så det er neppe bare meg som er problemet.
Gjest Kaos Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 Syntes også at det her høres litt umodent ut. Det er vel vanlig at man er litt snillere med hverandre/"tafatte" (som du ville sagt) i begynnelsen. Er nok meget mulig du vil komme over det her etterhvert som du blir eldre (og eventuelt har vært borti noen "drittsekker") og vil ha en mann som er god og snill og ikke kranglevoren og aggressiv. Slutt å spille spill, la vær å erte de opp med vilje. Ser bare på det som positivt at de ikke gidder å støtte opp under dramaet du prøver å lage. Ikke for å være ufin, dette er noe du kommer til å finne ut av selv etter hvert.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #11 Skrevet 18. juni 2010 Jeg vet det å spille spill på den måten er umodent, selvfølgelig. Jeg ville aldri oppført meg sånn overfor en fyr jeg respekterte og var genuint interessert i. Ja, det var sikkert slemt (det engangstilfellet dette sikkert var, er snakk om et par kommentarer på MSN, bare så det er sagt), men det gjør ikke meg til en grusom person totalt sett
Realisten Skrevet 18. juni 2010 #12 Skrevet 18. juni 2010 Nå begynner jeg å bli lei.. Det har den siste tiden vært en del gutter som har vært interessert i meg, og tar jo det selvsagt som et kjempekompliment. De fleste er flotte gutter, men de er så innmari tafatte! Snille og søte med meg, skal snakke med meg på nettet hele tiden, husker alt jeg forteller dem og er nesten så de trygler om at jeg skal bli med på sosiale events ogsånn. Jeg høres jo ut som premiebitch nr.1 nå, men det hjelper ikke! Jeg vet jeg kunne blitt betatt av nesten samtlige hadde de bare vært litt mer drittsekk Latt meg jobbe LITT for å få dem interessert eller få være sammen med dem og gjerne prøve å vise at de er tøffe gutter med litt tiltak her i livet isteden for å være tidenes tøffelhelter.. Den pusegreia fungerer ikke for meg altså.. Jeg vil liksom bare bli "carried away" (også bokstavelig talt ) av en fyr med ryggrad og selvtillit. Er det for mye å be om? Og er det flere som har det sånn? Skal kanskje nevnes at dette er ganske unge gutter (tidlig i 20-årene), men likevel.. La de få et knull med deg, og vær sammen i to uker så skal du nok se den sanne siden. Vi er puseguttete fordi vi er blitt fôret på at dere liker snille menn, ikke drittsekker. Egentlig vil vi ikke annet enn å dyppe penisen vår inn i vaginaen deres (din), spise en dobbel cheseburger og gi litt faen i hva du føler etterpå. Om du bare gir en av disse pusekattene et ligg så får du drittsekken din. Og da må du jobbe for å beholde han, og ikke minst verdigheten din. Enjoy the game.
-milla j- Skrevet 21. juni 2010 #13 Skrevet 21. juni 2010 Hehe, Realisten, du har et poeng der. Er ikke HELT enig med alt men et poeng - absolutt. Gutta boys er ofte fòret med inntrykk av at jenter VIL ha ting på et sølvfat, enkelte jenter skal ha alt opp i hendene uten å gjøre noe for det og når de da kommer over en jente som ikke er slik vet de ikke hva de skal gjøre. Jeg er ikke vant til å få hjelp av kjærestene mine, så da jeg traff min nåværende og han er en gentleman som gjør det han kan for meg, visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Jada, han er en mann som sier fra og ikke er noen "tøffel" men samtidig er han der for meg selv når jeg ikke selv er klar over at jeg trenger det. Pusegutter? Tja. De er nok bare usikre. Ville heller hatt en som var pus først og viste styrke senere enn disse macho-klattene som skal være tøffere enn toget mens de til syvende og sist viser de seg å være noen vage veike hankjønn som det ikke er mer tak i enn det de klarer å puffe seg opp til når de skal imponere jentene.
For the ladies Skrevet 21. juni 2010 #14 Skrevet 21. juni 2010 Høres ut som du trenger å treffe noen "playere", da de ikke gir mer oppmerksomhet enn nok til at du ikke føler deg avvist. De skiller veldig mellom sitt og ditt liv, sier hva de mener og ikke er redde for å være uenige. Begynner du å bli hard to get, så blir de enda vanskligere. Kontakten er minimal, å ofte nesten litt korte besøk når de endelig er med deg. Hadde en vennine som slet med det samme, gutter på rundt 20 som priset henne opp i skyene, å alltid var på. Man må finne en fin balanse og menn som ikke er desperat redd for å miste deg og er trygg nok på seg selv til å ikke stresse med damene de er rundt =)
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2010 #15 Skrevet 21. juni 2010 Så heldig du er!! Nei, drittsekk var litt humoristisk ment.. Han skal ha god moral og oppføre seg ordentlig som du sier, men jeg trenger absolutt en med den ryggraden.. Spesielt et par av disse guttene kan jeg være slem mot uten at de noen gang sier ifra (har prøvd litt som et eksperiment), kan være direkte frekk over nettet og ikke bry meg om hva de synes og mener om hva jeg sier.. Har sluttet med dette nå altså, men det beviser jo bare hvor lite ryggrad de faktisk har. Jeg er en tøff jente selv som har vært gjennom mye, og det siste jeg trenger er en jeg må være mammaen til... Der tok du hele situasjonen på kornet vil jeg tro! Så var det det å finne noen menn som vil leke da, men i følge enkelte på dette forumet er det bare for damer å gå ut døra om de vil ha en mann, så vi får se da... Oi så hyggelig du er da. Vel, siden du ønsker kontakt med menn som kan gi deg svar på tiltale, her er mitt svar: Jeg ville aldri, om så jeg fikk penger for det tatt i deg. Motbydelige kvinner som hele tiden skal "teste" partnerens grenser med frekkheter, dårlig oppførsel og det som verre er vitner om dårlig oppdragelse og et lite vinnende vesen, faktisk minner det meg mer om psykopater enn oppegående og normalt fungerende mennesker. Normale mennesker som omgås hverandre med respekt har en hyggeligere tilnærming til potensielle partnere. Og, jeg kan love, når jeg iblant er uheldig og treffer på et eksemplar av din art, så er veia til døra rimelig kort Bottom line, jeg syntes du regelrett beskriver deg selv som en drittsekk.
Gjest Elijah Skrevet 21. juni 2010 #16 Skrevet 21. juni 2010 So, you wanna play with fire girl? Jeg tror faktisk at Facebook, MSN og SMS har blåst dette fenomenet ut av proporsjoner. Facebook-profilen til hvilken som helst vakker kvinne har blitt et alter hvor disse guttene valfarter i flokk så fort de har et ledig øyeblikk. Der kan de i hemmelighet beundre sin gudinne og kanskje sende en poke eller en forsiktig kommentar nå og da Dette er nok den nye virkeligheten kvinner. Get used to it
Genesis Skrevet 22. juni 2010 #17 Skrevet 22. juni 2010 So, you wanna play with fire girl? Jeg tror faktisk at Facebook, MSN og SMS har blåst dette fenomenet ut av proporsjoner. Facebook-profilen til hvilken som helst vakker kvinne har blitt et alter hvor disse guttene valfarter i flokk så fort de har et ledig øyeblikk. Der kan de i hemmelighet beundre sin gudinne og kanskje sende en poke eller en forsiktig kommentar nå og da Dette er nok den nye virkeligheten kvinner. Get used to it Spot on! Lenge leve drittsekkene!
Gjest Elijah Skrevet 22. juni 2010 #18 Skrevet 22. juni 2010 Spot on! Lenge leve drittsekkene! Jeg var drittsekk i en kort periode når jeg begynte å forstå dynamikken mellom menn og kvinner og hvor patetisk svak jeg hadde vært gjennom puberteten. Men, oppfører man seg som en drittsekk når man tidligere ikke har vært det, er det stor sannsynlighet for at man går på akkord med seg selv for å få flere damer på kroken og det er minst like ille som å være en nice guy. Å "være" drittsekk er like mye spill som noe annet og tro det eller ei, så søker drittsekker fortsatt anerkjennelse fra omgivelsene sine. Det finnest et høyere nivå og det er å være mann. Vil anbefale deg å se filmen, Vicky Christina Barcelona. Filmen er virkelig pensum for de som vil lære seg the venusian arts. Fortell meg etterpå hva du synst
Genesis Skrevet 22. juni 2010 #19 Skrevet 22. juni 2010 Men, oppfører man seg som en drittsekk når man tidligere ikke har vært det, er det stor sannsynlighet for at man går på akkord med seg selv for å få flere damer på kroken og det er minst like ille som å være en nice guy. Jeg går aldri på akkord med meg selv, og d er derfor man i visse sammenhenger blir oppfattet som en drittsekk. Det er ikke synonymt med at jeg går rundt og er påtatt slem og har onde hensikter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå