Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 Min venninne er syk og nå er jeg også blitt syk, og hennes søster hjelper henne ikke etter at hun fikk høre at jeg var syk. Stakkars hund. Det er en liten chiblanding, men en hannhund som kan bjeffe kraftig mot andre og større hanner så han gjør de irriterte. Aldri vært på valpekurs, men han er venner med noen hanner han kjenner godt. Han er ti år og har aldri vært på kennel. Men nå skal hun på sykehus og jeg håper jeg ikke skal det, men jeg er ikke frisk. Ingen stiller opp, kun en tur i uka omtrent, ingen handler inn mat eller er behjelpelig. Uten å røpe sykdom. Jeg har stilt opp, men er blitt syk og har feber uten å gå¨nærmere inn på det, så kan jeg umulig gå tre lange turer daglig, jeg sover bare for det meste nå. Jeg får antibiotika i morn, men tror jeg trenger et døgn før den virker hvis den virker. Jeg må på omfattende undersøkelser, alt er vel galt, jeg føler meg syk av alle prøvene jeg må ta, men jeg er ikke frisk. Ellers hadde jeg ikke spurt. OM kennel...for noen dager bare, men noen må ta hans behov på alvor. Hvis pencillinen virker, trenger vi jo ikke det. Det høres ut som det er vår hund, men ja, det er en familiehund. Han er glad i barn, fugler,overser katter, men liker de ikke. Finnes det en kennel som er ok og som kan anbefales? Han kan ikke slippes med svarte store hunder, de har han fobi for. Ellers er han ok. Noen linker, så kan jeg ringe og spørre. Har Mostue i Bærum et slikt tilbud?
Titti72 Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Bor dere i Bærum? Jeg kan godt hente hunden og lufte den i helgen. Har hund selv, så jeg må ut alikevel x antall ganger daglig + at jeg har bil, og så jeg er mobil.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Bor dere i Bærum? Jeg kan godt hente hunden og lufte den i helgen. Har hund selv, så jeg må ut alikevel x antall ganger daglig + at jeg har bil, og så jeg er mobil. Så snill du er! (jeg er ikke TS)
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 Nei, vi bor innenfor grensa til Oslo. Men kort avstand til Bærum og derfor spurte jeg om Mostue har et tilbud om kennel. Det virker som om flere er kommet på banen nå og har forstått at hunden trenger mer enn å bare gå på plenen. Men finnes det noen kennler som gir eksta omsorg til små hunder som aldri har satt sin labb der før og som er generelt skeptisk til store hunder den ikke kjenner? Ser for meg store luftegårder, mange store hunder og liten tid til det jeg kaller særtilfeller. Vet noen om et tilbud rundt Oslo/Bærum eller ikke for langt unna? Takk for tilbudet Titty. Kanskje jeg sender deg en pm hvis dette ikke løser seg. Har opplevd før at alle stiller opp samtidig og forsvinner igjen, fordi det er jo så mange som kan passe hunden... Hvilken hund har du? Det ville være kjempefint å ha en man stoler på som kan ha hunden over noen dager, og ikke nødvendigvis en kennel.
Titti72 Skrevet 18. juni 2010 #5 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har en blandingstispe, som elsker små hunder, og hun tåler (liker) at de bjeffer og bråker. Hun er 4 år, så hun kommer ikke til å slite ut deres hund, bare leke og kose. Ang. kennel så har jeg ingen tips desverre. Kan du ikke legge inn et innlegg på canis.no? Det er jo et bikkjeforum. Stikker hjem nå, men er på KG i helgen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå