Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å gå til hudpleier for å få hjelp med huden min. Jeg har både dype arr og røde arr, samt store porer.

Men hvilken type behandling kan hjelpe mot dette? Noen som har erfaringer å dele?

Jeg ser at det reklameres for dyprens ol, men det er vel liten hjelp for mine hudplager...?

Har du fått hjelp med lignende problemer? Vil gjerne høre om erfaringer, og evt hvor mye du betalte for det.

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidila
Skrevet

Har tenkt å gå til hudpleier for å få hjelp med huden min. Jeg har både dype arr og røde arr, samt store porer.

Men hvilken type behandling kan hjelpe mot dette? Noen som har erfaringer å dele?

Jeg ser at det reklameres for dyprens ol, men det er vel liten hjelp for mine hudplager...?

Har du fått hjelp med lignende problemer? Vil gjerne høre om erfaringer, og evt hvor mye du betalte for det.

Takknemlig for svar.

Jeg bruker duprensende maske fra Beaute pasifique. Leg legger denne der jeg har store porer og brukr den 2 ganger i uken :)

en vitkig ting å vite når du skal til hudpleier er at du må fortsette å bruke bra renseprodukter hjemme. En dag hos hudpleier løser ikke problemene,du må i tillegg være flink å bruke hudpleieprodukter hjemme,ellers er det bortkastet penger å dra til hudpleier. Problemene fikses ikke på en dag :)

Skrevet

Dyprens vil ikke ha noen spesiell virkning på arr og store porer. Dyprens vil rense huden for smuss og talg. Det beste er å la en hudpleier se på huden din, for å avgjøre hva som vil ha best virkning på nettopp din hud. Behandlinger som kan være aktuelle, er f.eks krystallsliping, laser, syrepeeling. Det finnes masse forskjellige behandlinger, så jeg ville spurt i en salong som tilbyr litt forskjellig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...