sleazejenta Skrevet 17. juni 2010 #1 Del Skrevet 17. juni 2010 Min kjære fridde for nøyaktig 2 uker siden, og jeg sa selvfølgelig ja! Vi tenkte å gifte oss fort og gæli i utlandet, men jentegenene mine tok over og bestemte seg for at jeg vil ha et "ordentlig" bryllup, så da ble det til det Foreløpig tenker vi juni neste år, med forbehold om at økonomien tillater det. Uansett, jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosaprosa Skrevet 17. juni 2010 #2 Del Skrevet 17. juni 2010 Gratulerer! Jeg skal også gifte meg i juni neste år.. Holder på å spare for harde livet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2010 Så koselig! koster visst mye penger de greiene der puh, akkurat nå føles all planleggingen en smule overveldende, så heldivis er min kjære en racer på å finne ut ting... Vi er i budsjettfasen, prøver å finne ut ca hvor mye det hele sannsynligvis kommer på. Blir nok bedre for min del når det er avklart regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juli 2010 Jippi! Vi er ferdig med budsjettet! vi har også satt en dato, booket kirke og festlokaler, og forlovere er i boks Nå sitter jeg og sikler over kjoler, og har plutselig blitt veldig usikker på hva det er jeg er ute etter - det er jo et hav av muligheter! Stakkars min forlover når det er på tide å se på de fysisk jeg er kjent for å være ganske så ubesluttsom, og ser ikke for meg at det blir noe bedre når det jeg ser etter i tillegg skal være så og si "perfekt" :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. juli 2010 #5 Del Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer så mye, og lykke til med planleggingen! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 14. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2010 Jippi, har vært og prøvd kjoler i dag! Fant ikke drømmekjolen, men har fått en ide om hvordan snitt osv som sitter finest på meg så det er hvertfall en start! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå