Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg hos frisøren, siden jeg aldri blir fornøyd med det misfargede håret mitt..

Jeg fikk sjokk da jeg fikk høre hva det kostet, 2000 kr!! Først klippet jeg det, fordi det var så rett og kjedelig bak, det i seg selv kostet 600, og jeg sa jeg ikke ville ha det kortere, bare ta litt på siden så det ble litt buet,men jeg endte desverre opp med 5-10 cm kortere hår:( Jeg som har spart et halv år, og er tilbake der jeg begynte.. jaja.

Så foliestripet de hele håret, med mørkere striper og noen lyse, (har blondt hår,men ville få mer naturlig look) Satt der nærmere 3 timer, og stripene ble i hele håret, og kjempenøye. Men nå har jeg lyst til å gå tilbake og klage. 1400 kr for foliestriping når jeg nesten ikke ser forskjll! Hun sa jeg skulle få det lysere, det var jo derfor jeg ba om lyse striper i tilleg, men det er ikke lysere, bare mer stripete med mørke nyanser.. Nå er jeg skikkelig deppa, har brukt 2000 kr når jeg ikke er fornøyd !

Er det mulig å gå tilbake å klage på stripingen siden jeg nesten ikke ser forskjell og det ikke er lysere?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du har klagerett om du er missfornøyd ja.

Skrevet

Hvis du ikke er fornøyd har du da rett til å gå tilbake å klage på det.

Skrevet

Da går jeg tilbake i morgen, håper de striper det på nytt.. Kjipt å tenkte på alt jeg kunne brukt de 2000 kr på når jeg ikke engang er fornøyd

Skrevet

Fortell hvordan det går i morgen da :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

2000kr er MYE penger. Er du ikke fornøyd så må du klage ja. Fortell åssen det gikk og hva de sa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...