Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Kort fortalt; vi hadde noen få dater før han reiste ut på sjøen i fire uker. Vi har snakket sammen flere ganger hver dag siden han reiste og er suuuperforelska. Nå kommer han snart hjem, og attpå til på hans bursdag. Plana er at vi skal ut å spise middag, dra hjem til meg, se film og kose masse. :)

Men, hva kjøper jeg som gave? Siden det er så ferskt og alt det, så ønsker jeg at gaven skal være mer av det koselige slaget, altså ikke klær, elektronikk etc. Tenker mere kinobilletter/massasjeolje eller noe i den gata. Noe vi kan gjøre sammen for å bli enda bedre kjent. Hva tenker dere om det? Blir det liksom litt for kleint? Tror ikke han forventer noenting, men jeg har jo lyst å gjøre litt ekstra stas på han likevel da. :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Billetter til en eller annen konsert, stand-up, forestilling av noe slag, o.l kan jo selvsagt slå ann.

Ellers kommer det jo helt ann på hva slags ting han liker. Hvis du skriver noe om det, så er det lettere å komme med idéer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres kanskje rart ut, men hvis jeg hadde en ny kjæreste ville jeg likt å fått klær. Det er noe spesielt ved å kunne kle seg i noe man har fått av den nye kjæresten. Kjøp da noe som kan brukes mye og som er litt annerledes enn hva han er vant med.

Gjest gjest
Skrevet

Da min frøken hadde bursdag ble det en ting hun hadde ønsket seg lenge og har bruk for, og en middag ute på en restaurant. Hos henne falt dette i smak, men folk er forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...