Leanne Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Jeg leier en leilighet hvor badet kun har dusj, jeg ser på finn.no at det stadig er noen som gir bort badekar. Er det mulig å bare sette inn et badekar under dusjen, eller må det festes i veggen? Dusjen er bare festet på veggen, sluket er på gulvet og dusjforhenget er kun en "gardin". Jeg har målt opp at det er plass, men er det mulig? Jeg skal spørre utleier om lov også altså, og høre om gulvet tåler det.. Men ville bare forhøre meg her om det var mulig først.... For hvis man må skru det fast osv tror jeg ikke utleier går med på det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Badekaret mitt står løst. Er kun festet silikon og lister langs kanten for at det ikke skal renne vann der.
Leanne Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 oki.. Da skal jeg undersøke litt med utleier om det er greit... Hadde vært kjekt å få badet barna
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Jeg kastet ut badekaret mitt som har stått på samme plass i hvertfall 20 år, og det ble nesten ikke merker etter det (gulvet var litt lysere under der det hadde stått, og i en liten stund etterpå kunne vi se merker etter føttene på karet, men etter 2 år klarer vi ikke å se hvor karet har stått)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå