Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier leilighet av et ektepar, og jeg traff en av huseierene mine istad. Da ble det bare helt rart fordi jeg vet liksom ikke hva jeg skal si hver gang jeg møter dem. Jeg er ikke flink til småprating og da ble det til at jeg stiller spm istedet om helt teite ting.

Uff.. Og istad så bare måtte jeg finne på noe fort, og da spurte jeg om en bil som sto gården, noe som jeg absolutt ikke hadde noe med, om hvem sin bil det var. Det hørtes bare så jæææævlig frekt ut!! Herregud..hun må jo tenke hvem faen jeg tror jeg er!

Jeg har hele tiden synes det var ubehagelig å møte dem hele tiden, men nå sitter jeg IHVERTFALL med en ekkel følelse! :S

Jeg er så jævlig tragisk og rar!! :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er ikke den eneste som har det sånn. Jeg vet heller aldri hva jeg skal si til huseierne, så det blir liksom bare tørrprat. Men ikke tenk på det, det er ikke forventet at man skal kunne føre lange samtaler med alle og enhver ;)

Gjest Marisa
Skrevet

:klemmer:

Jeg er Harry og bor på beste vestkant. Det blir kludder hver gang jeg møter Fru Fisefin fra over gangen i trappa.

Ai, men men, bedre enn laaaaange samtaler med Hr. Døvhørt Pensjonist der jeg flytta fra :fnise:

Prøv å få til en "brisk gange" og ett kjapt og hyggelig Heisann som hovedregel, ikke stopp, ledig gange er roten til alt ondt!

Gjest Nanette
Skrevet

Ikke bry deg så mye om det, du trenger vel ikke forholde deg så mye til de? Så lenge du betaler husleia og nikker og sier kort hei når de er der, så er det høflig nok synes nå jeg. Tenk neste gang, at du ikke skal si noe. La de si noe istedet. Og hvis de ikke gjør det, så bare hils kort, si hei eller noe og gå videre. De kjenner deg ikke så de har ikke noe å dømme deg for, at du spurte om bilen vil ikke oppfattes som frekt, bare du som er litt redd for det men det er ikke sånn.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Her er en fin oppskrift:

Du: Hei Fru Fjase, hvordan går det med deg da?

Hun:Bare bra takk.Jeg har litt vondt i ryggen bare.

Du: Huff, det var trist å høre. Du får ha god bedring da.

Hun: Takk

Du: Hei Fru Fjase. Flott vær i dag er det ikke?

Hun: Jo det er virkelig fint.

Du: Du får ha en fin dag videre

På mandager el tirsdager kan du spørre om de har hatt en fin helg, og på fredager kan du ønske dem en god helg

Gjest Trajan
Skrevet

Jeg sier bare hei eller hallo

Det er da ingen regel at man skal småprate med noen. Det holder og hilse etter min mening.

Jeg snakker ikke med dem om det ikke er nødvendig

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er fru fin eier av villaen og har det på samme måte med leieboeren min.. om det er noen trøst. :fnise:

Synes det er så innmari deilig når han bare veiver med armen sier HALLÅ og går videre til sitt! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...