Gå til innhold

For/i mot silikon?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje en litt "teit" ting og diskutere men dog...

Så det var noen som hadde forvillet seg under "silikon-erfaringer"...

Ja,ja..jeg starter nå diskusjonen med at jeg faktisk er for silikon.

Har ingen problemer med og forstå de som nesten ikke har noe, som velger og gjøre noe med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har heller ikke noe i mot silikon.Men skal aldri gjøre det selv. Hva andre gjør får vere opp til de. BARE de er OVEr 18!

Det er tull at små jenter (under 18) skal operere noe som er i full utvikling! Det blir jo helt feil. Er det ikke sykelig synst dere? Å la et barn få operere enn voksen mote inn i brystet? *rister på hodet*

Ja, til silikon for voksne damer som har dårlig selvfølese pga små pupper.

Nei til barn med silikon!12

Skrevet

Det med silikon i brystene er jeg både for og i mot!

Jeg er TOTALT i mot at jenter under 18 år får operert inn silikon. Det er pga utviklingen som fortsatt er igang.

Når det gjelder voksne damer/jenter er det en annen sak. Hvis det er noen som har veldig små bryster eller de er misformet på noe vis, så er jeg for det!

Men damer med normale bryster trenger vel ikke å operere inn silikon.

12

Skrevet

Jeg er for silikon i de tilfellene der jenta hater sine egne pupper, er helt eller nesten flat, der det går utover selvtilliten og der manglende pupper er et stort problem.

Om det å legge inn silikon for å få litt større pupper da kan gjøre livet hennes bedre, har jeg ingen motforestillinger mot det.

MEN, silikon på jenter under 18/under 20, og å bruke silikon som "skjønnhetspleie", det er jeg totalt imot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...