Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Når du ser et innlegg, hvor lang tid tar det vanligvis for deg før du svarer? Sitter du å leser hele tråden før du svarer eller holder det for deg å lese de første svarene før du svarer? Hender det at det tar dager mellom første gangen du ser en tråd til du gir ditt første svar? Og kommer du fort tilbake for å se om noen har sitert deg i en tråd? Hender det at du er nervøs for svarene du kan få?
Kråkesaks Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Det varierer veldig. Det kommer helt an på trådens tema, om jeg er sikker på hva jeg mener eller trenger litt tenketid, hvor mye emnet interesserer meg, dagsform etc.
Gjest Awsome Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Når du ser et innlegg, hvor lang tid tar det vanligvis for deg før du svarer?Sitter du å leser hele tråden før du svarer eller holder det for deg å lese de første svarene før du svarer? Hender det at det tar dager mellom første gangen du ser en tråd til du gir ditt første svar?Og kommer du fort tilbake for å se om noen har sitert deg i en tråd?Hender det at du er nervøs for svarene du kan få? Det varierer, noen ganger svarer eg med ein gang, andre ganger bruker eg litt tid til å tenke ut korleis eg skal formulere svaret mitt først, f.eks. Det spørs på kor mange sider tråden har, gidder ikkje sitte å lese igjennom heile om det er 4-5 +++ sider.Som oftest ikkje, men det har vel hendt.Det gjør eg, innimellom. Det er ikkje alle tråder eg gidder det i, men som oftest.Nei. Folk må svare som de vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå