Chiyo Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Må en elektrisk fioling være koblet til forsterker? Eller kan man bare koble headset og øve i vei? Jeg har lyst å kjøpe fiolin, men jeg er redd for at det skal bli bråkete for de andre i huset.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Må en elektrisk fioling være koblet til forsterker? Eller kan man bare koble headset og øve i vei? Jeg har lyst å kjøpe fiolin, men jeg er redd for at det skal bli bråkete for de andre i huset. Selvsagt trenger den ikke være kobla til en forsterker, det går fint an å koble den til hodetelefoner, men de må ha en innebygd forsterker av et slag for at du skal høre noe som helst. Snakk med de på butikken, det koster ikke all verden. En bra elektrisk fiolin derimot koster jo en del tusenlapper.
Chiyo Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2010 Har kjøpt en Stagg elektrisk 4/4 nå. Litt spotant kanskje, men jeg får med headset og alt det. Det eneste jeg ikke får er skulderstøtte. Håper jeg finner en billig. Nå har jeg ti dager på å være litt om hvordan jeg skal bruke den. Hehe dette kan bli spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå