Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

15 januar. Det var sammen med x`en.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Natt til lørdag. 2 runder og vi kom 2 ganger hver..På samme måte som anonymeline møtes vi alt for sjelden, så tiden utnyttes maksimalt :)

Skrevet

Natt til lørdag. 2 runder og vi kom 2 ganger hver..På samme måte som anonymeline møtes vi alt for sjelden, så tiden utnyttes maksimalt :)

Når man vet at man skal "fores" for en uke, er det viktig å bruke tiden vettugt ;-)

Skrevet

I går morges, med kjæresten min. Var like bra som alltid :-)

Skrevet

Det er i hvert fall en måned siden.

AnonymBruker
Skrevet

I dag ;)

Vi lurte til oss en kjapp en mens bestefar satt barnevakt for gutten vår :rodmer:

Helt fantastisk herlig, etter 2 uker fra hverandre.

Gjest sardintroll
Skrevet (endret)

Et par timer siden hos min kjære. Det var kjempegodt, kjenner etterdønningene fortsatt. :rodmer:

Ok, kanskje ikke så mye å snakke om etter kun et par timer. :fnise:

Endret av sardintroll
AnonymBruker
Skrevet

2 dager siden, det var greit nok.

Gjest Katee
Skrevet

3 uker siden - kleint! Nei, er nok tid for å gå i kloster snart :blink:

Gjest padawan
Skrevet

3 uker siden - kleint! Nei, er nok tid for å gå i kloster snart :blink:

trodde du hadde type jeg..?

AnonymBruker
Skrevet

En kjappis med mannen i dusjen/på badet i dag tidlig!

Skrevet

Et par dager siden. Rimelig god analsexøkt.

Gjest Levitate
Skrevet

To uker siden. Var over gjennomsnittet fantastisk!!!

Skrevet

Søndag.

Fantastisk!

Synes sex bare blir bedre og bedre, og jeg har hatt sex jevnlig siden jeg var 14 (er 20).

Flinke mannen min 8)

AnonymBruker
Skrevet

Søndag!

Perfect "my kind of way" sex. Dama som rampete rype med hestehale (til å lugge i) og zebrastripete knestrømper (ufattelig sexy) og passe underdanig (bruk meg). Masse oralsex (gi og ta), knulling i flere posisjoner, inkludert først en finger i toer'n og deretter det deilige synet av å sakte presse snabben inn i den trange rosetten hennes. Hun kom minst 10 ganger og det er nesten for godt til å være sant; når jeg trekker meg ut, tvinger henne ned på kne, tar tak i håret hennes og presser henne mot skrittet så hun kan slikke ballene mine mens jeg runker, drar henne i håret slik at ansiktet, halsen og puppene er midt i siktet, spruter henne ordentlig ned på nevnte plasser - og så kommer også hun!!!

Lucky man I am....

Skrevet

Par timer siden, og det var råbra! Denne fyren jeg treffer nå er akkurat det jeg ønsker i en partner. Hefig, dominant, uredd, usjenert, røff, heit som faen, deilig kuk, akkurat riktig press på tunge og fingre.. Gosh. Gleder meg allerede til neste gang!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...