Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken sex stilling sprutet han sæden sin i deg i??

Sikker på at du er gammel nok til å være her? :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest bazibaz
Skrevet

Natt til torsdag og størstedelen av torsdagen, samt natt til fredag.

Det var godt å få hjem kjæresten etter nesten to måneder borte. Og sexen var fantastisk. Blir bare bedre og bedre. :lur:

Skrevet

Natt til torsdag og størstedelen av torsdagen, samt natt til fredag.

Det var godt å få hjem kjæresten etter nesten to måneder borte. Og sexen var fantastisk. Blir bare bedre og bedre. :lur:

Det er ekstra deilig når det er en stund siden sist, ja. ;)

Gjest Denimdream
Skrevet

Hadde en deilig omgang med kjæresten i morges, det ble sen frokost i dag. :rodmer:

Skrevet

Det er ikke så lenge siden, og jeg har regelmessig sex - men det er virkelig lenge siden jeg hadde god sex. Det siste året har jeg blitt skikkelig aseksuell, og de gangene jeg har sex er det som regel for å være hyggelig - og ikke på grunn av ekstrem lyst.

Tror jeg har sett meg lei av å måtte drive voksenopplæring, og jeg savner en god lekepartner som er trygg på seg selv og vet hva hun ønsker. Misforstå meg rett; man er to om å ha dårlig sex, men å hele tiden føle at det du som drar lasset går man lei av.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Denne må opp igjen! :) sist lørdag her, og snart igjen ;)

Skrevet

ca 1 minutt siden:D Det var herlig<3

Gjest Marregutt
Skrevet

Rett før nyttårs-saften, det var latterlig morsomt. Så fikk jeg kjeft og ble bedt om å gå. hohoo!

Skrevet

Rett før nyttårs-saften, det var latterlig morsomt. Så fikk jeg kjeft og ble bedt om å gå. hohoo!

:fnise: Den må du nesten forklare!

Gjest Marregutt
Skrevet

:fnise: Den må du nesten forklare!

Hehe, jeg sam mye jeg syntes var gøy under samleiet (ONS etter fylla), og når vi var ferdig så fant hun ut at jeg hadde hatt sex med veninden hennes helgen før (jeg visste ikke at de kjente hverandre, og de var visstnok veldig gode veninder). Så fikk jeg latterkrampe, fordi det var så sykt random, og hun ble kjempesur, og kjeftet. Så begynte hun å snakke om følelser. Da ble jeg livredd, så jeg stakk. Har hatt sex med samme dame før, og lovte meg egentlig etter det at jeg aldri skule ha det med henne igjen. Så gjør meg egentlig ingenting at hun furter. hoho, artig historie læll

Skrevet (endret)

Hehe, jeg sam mye jeg syntes var gøy under samleiet (ONS etter fylla), og når vi var ferdig så fant hun ut at jeg hadde hatt sex med veninden hennes helgen før (jeg visste ikke at de kjente hverandre, og de var visstnok veldig gode veninder). Så fikk jeg latterkrampe, fordi det var så sykt random, og hun ble kjempesur, og kjeftet. Så begynte hun å snakke om følelser. Da ble jeg livredd, så jeg stakk. Har hatt sex med samme dame før, og lovte meg egentlig etter det at jeg aldri skule ha det med henne igjen. Så gjør meg egentlig ingenting at hun furter. hoho, artig historie læll

Sur for det? Det var jo faktisk bare morsomt :fnise: Hva er greien med enkelte jenter egentlig? man har sex med dem en gang, og så blir de skuffet om du sier at det bare var sex og ikke noe mer:S

Edit: ooops. Kom på at jeg er jente... retter det til enkelte, jeg :fnise:

Endret av altflyter
Gjest Marregutt
Skrevet (endret)

Sur for det? Det var jo faktisk bare morsomt :fnise: Hva er greien med jenter egentlig? man har sex med dem en gang, og så blir de skuffet om du sier at det bare var sex og ikke noe mer:S

MHm, enig. Jeg ble egentlig med hun hjem, for vi ble kjørt. Så da slapp jeg taxi. Også skulle liksom sexen "være mer enn bare sex". Da tenkte jeg "hell no", og la beina på nakken. Har dog ikke hørt fra henne siden, men vet jeg kommer til å møte hun flere ganger siden vi henger i samme kretser. Gleder meg til å få dødsblikket, kan bli artig :) Hun var også sur fordi jeg kom med veninden hennes, men ikke med henne noen av de to gangene. Haha, faceslap!

Men hun er hyggelig da. Bare gal

Endret av Marregutt
Skrevet

Kanskje hun er forelsket i ham. Ut i fra hva jeg har sett av innleggene hans her på KG burde hun nok heller juble, over å bli kvitt han. Forvokste fnisete guttunger er da ikke noe å samle på.

Gjest Marregutt
Skrevet

Kanskje hun er forelsket i ham. Ut i fra hva jeg har sett av innleggene hans her på KG burde hun nok heller juble, over å bli kvitt han. Forvokste fnisete guttunger er da ikke noe å samle på.

Haha, snakker du om meg? Isåfall så er jeg ganske sjarmerende. Tro det eller ei. Kombiner det med veltrent, så hadde jeg til og med sjarmert fletta av deg

Skrevet

Sist lørdag, det var ganske greit, ja! Har hatt sex med fyren en gang før, og skal ikke se bort ifra at det skjer igjen :sengekos:

Skrevet

Haha, snakker du om meg? Isåfall så er jeg ganske sjarmerende. Tro det eller ei. Kombiner det med veltrent, så hadde jeg til og med sjarmert fletta av deg

Noen vil ha menn, andre vil ha guttepjokker...

Gjest Marregutt
Skrevet

Noen vil ha menn, andre vil ha guttepjokker...

Penis-sjalusi..

Skrevet

Penis-sjalusi..

:D

Skrevet (endret)

Høh, hvilken stilling sprutet han sæden sin i deg? :haar: 14 much?

Edit: padder var raskere enn meg.

Endret av Vampen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...