Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart hvordan alle på KG har "fantastisk" sex. :D

Hvorfor er det rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en halvtime siden - i skogen, like ved et svaberg og med utsikt mot sjøen. Utrolig digg og spennende :)

Skrevet

Fredag...var digg...men for lenge siden nå...

Skrevet

Rart hvordan alle på KG har "fantastisk" sex. :D

Man gidder kanskje ikke skrive i denne tråden om har hatt dårlig sex?

• Liker 2
Gjest utoginn
Skrevet

sist? det var i helga, leeeeenge siden, det var suuuuperdigg, som alltid med min kone.

Skrevet

Da jeg var tjue! Første og siste gang jeg hadde sex. Det skal aldri skje mer. Jeg hadde kjent typen i to år før vi lå sammen. Jeg hadde faktisk gledet meg til det, men når det kom til stykket, ble jeg helt stiv. Jeg lå der, uten å røre meg, og da det var over, ba jeg han om å gå. Det hadde ingenting med han å gjøre - han var veldig snill og forsiktig.

Jeg må være død nedentil eller noe. Hvis en venninne sier: "Å for en søt fyr!" blir jeg forbauset. Tenker ikke på andre mennesker slik uansett hvordan de ser ut. Ikke onanerer jeg heller. Det er ekkelt.

Skrevet

Hadde et par koselige runder natt til søndag med bestevennen min. :rodmer: Jeg liker det vanligvis rått og hardt, men det var deilig med litt kose-sex nå. ^^

• 2 uker senere...
Skrevet

I natt! Hallelujah. Prøvde litt nye ting, som at jeg stappa en finger opp i rumpa hans.. Fytti rakkern, det var digg! Gleder meg til jeg er ferdig på jobb ikveld, for å si det sånn ;)

Skrevet

Nå i helga som var, med min kjære, det helt topp!!

Gjest Raindrops
Skrevet

I helga. Det var mind blowing, men nå er det sikkert 3-4 uker til neste gang, så jeg er ikke så begeistret likevel.

Skrevet

siste gangen var igår, med kjæresten. en sinnsykt opphissende kjappis :rodmer:

Skrevet

natt til søndag for andre gong med min "nestenoffisieltkjæreste", det var så herlig, særlig med all kosinga etterpå og morgonen etterpå <3 ny runde i natt då heldigvis :gjeiper:

Gjest utoginn
Skrevet

Natt til i dag med min kjære por simpre, helt eventyrlig deilig måte å avslutte dagen på og innta natten

Skrevet

fint om du svarer på denne fitnessfreak...

Skrevet

Hadde helt rå sex opptil fler ganger i kveld/natt. :biggrin:

I og natt blir det mer. :rodmer:

Skrevet

Hadde helt rå sex opptil fler ganger i kveld/natt. :biggrin:

I og natt blir det mer. :rodmer:

hvilken sex stilling sprutet han sæden sin i deg i??

Gjest Vikingfjord
Skrevet

For en uke siden. :kjefte:

Og det var... Fantastisk.

Skrevet

For 3 uker siden. Det var niiiiiiiiiiiiiiice :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...