Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 1 år siden jo! - 16.juni.2010 :filer: Det var helt okay...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etpar uker siden, med daværende kjæreste, var ganske bra :)

AnonymBruker
Skrevet

8 år siden ... husker ikke hvordan det var. Det var nok koslig og sånt, men jeg var ikke så erfaren så fikk ikke noe ut av det.

Har deilig sex med meg selv, mens jeg leter etter den rette ;)

• Liker 2
Skrevet

Hmm, litt offtopic, men er KG-servern ikke stilt etter sommertid? :P

AnonymBruker
Skrevet

Har meg med en fyr akkuratt nå ... hehe ... jeg sitter på fanget hans med kuken inni meg. Vi er halvnakne, og han tar av meg BH-en mens han koser puppene min og kysser ryggen min. Han er utålmodig, og det er jeg også ... er så våt atte ... hehe ... skal si hvor deilig det var senere ... :sengekos:

Skrevet

Igår kveld på ei hytte på fjellet, med elsker`n! Like deilig som alltid! :sengekos:

Skrevet

I morges. Herlig som vanlig :jepp:

Gjest birry93
Skrevet (endret)

Det var i går kveld, ble ikke et ordentlig samleie da, men jeg hjalp kjæresten med å bli kvitt ballesprengen. :gjeiper:

Endret av birry93
Skrevet

For to og en halv time siden, og det var det beste knullet jeg noen gang har hatt!!! :gjeiper:

Skrevet

I natt, Min mann lider av en slags sexsomnia, og når han tar meg mens han sover, så mister han alle hemninger og blir vill som bare fy! helt dyrisk og forferdelig digg :D

Skrevet

24 timer siden, og det var supert, prøvde ut noen nye plasser å ha sex :lur:

Skrevet

to dager siden med kjæresten. dårligste sexen på en stund, faktisk.

Gjest birry93
Skrevet

Hadde herlig morgensex for et par timer siden. :rodmer:

Gjest Frk.C
Skrevet

Sist jeg hadde det, 2 dager siden, var i BILEN min.

Vi la ned baksetene, selvom det var litt trangt funket det!

Det var kjempe deilig og det ble titanic effekter på vinduene ;)

AnonymBruker
Skrevet

Tirsdag. Slapp kjedelig sex, kjæresten var ikke så stiv som han pleier. Jeg gadd ikke mer og sugde han ferdig!

Skrevet

Lørdag formiddag. Jeg og typen hadde trent sammen, og da vi kom hjem begynte vi å råkline, og han tok meg i armene og bar meg inn på soverommet. :rodmer::sengekos:

Skrevet

Natt til søndag, hadde vært ute med kjæresten, begge hadde drukket litt for mye. Da vi kom hjem i blokken, sier han; "Nå skal vi på taket".

Vi hadde flørtet rått hele kvelden, og endte med sex på taket, med hele byen som potensielle tilskuere. Fader kor deilig! :D

Skrevet

I natt. Vi skulle bare kysse hverandre god natt, ett til, ett til, oooooog ett til, og så ballet det på seg. :fnise:

Det ble en VELDIG lang natt, og det var hardt å stå opp i dag, men det var det virkelig verdt. :rodmer:

Skrevet

En times tid siden og det var...heftig.

Gjest Quelleriel
Skrevet (endret)

* slettet *

Endret av Quelleriel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...