Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onsdagen. Helt ok! Men kunne vært bedre ;)

Skrevet

Klokka 1200 i dag.Var helt topp,både han og jeg kom samtidig i en skikkelig orgasme.

Skrevet

En uke siden kanskje. Han tok meg bakfra mens vi dusja. Såvidt jeg klarte holde meg på beina for det var så deilig :kul:

Skrevet

Ga samboeren min en saftig og herlig blowjob i dusjen istad før han dro på jobben!! Namnam!! Digg! :yvonne:

Gjest utoginn
Skrevet

I går kveld, vi varmet opp på stua, men siden det er forholdsvis lett å oppdage oss utenfra, tok vi resten av konversasjonen på soverommet. Det var helt nydelig etter en slitsom dag. Hun kom flere ganger og til slutt fikk hun min overføring... det var jo tross alt lønningsdag i går og min kone blir bedre og bedre. Tipper hun vil ha litt ekstra for overtidsarbeid i kveld.

Skrevet

Nå i kveld :rodmer: Kom for første gang så godt som samtidig. Nydelig :)

Skrevet

Sist lørdag, det var ganske greit, ja! Har hatt sex med fyren en gang før, og skal ikke se bort ifra at det skjer igjen :sengekos:

Samme person. Og ja, det skjedde igjen ;) for en time siden vel og merke. Var utrolig digg...Tror aldri jeg har vært borti den stillingen før, men den var skikkelig herlig! Fuckfriend er greit å ha :lur:

Gjest Marregutt
Skrevet

litt over en uke

Litt over en uke langt, eller litt over en uke siden? :kaffekopp:

• Liker 1
Gjest Denimdream
Skrevet

Hadde dårlig sex i går. Fyren var 100 % fokusert på seg selv, og med en gang det gikk for ham, la han seg til å sove. Han hadde misforstått litt... :filer:

Skrevet

Vel ett år siden sist. Var helt okey, så nå har jeg knyttet bena sammen og kommet over den råe kåtskap-perioden. Venter på min utvalgte til neste gang.

• Liker 1
Skrevet

Begynner å bli for lenge siden :tristbla: Sist gang var meget bra.

Skrevet

forrige lørdag, altså for en uke siden. Veldig deilig!

Skrevet

Husker ikke helt. Noen uker siden tror jeg. Var ikke noe særlig så tror jeg står over fra nå av...

Skrevet

En halvtime siden. Mannen lå i et teppe på sofaen og så på fotballkamp. Så snek jeg meg under teppet og sugde han, svelgte og tok på bokseren igjen :-) :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Det var vel ikke akkurat SAMLEIE da, men sex. :)

Skrevet

En halvtime siden. Mannen lå i et teppe på sofaen og så på fotballkamp. Så snek jeg meg under teppet og sugde han, svelgte og tok på bokseren igjen :-) :rodmer:

veldig bra! blid mann antar jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...