Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest i sjokk
Skrevet

...og så ville han prøve igjen, var så glad i...tidenes helg med nærhet, sex, felleskap, så ringer han og gjør det slutt. Timer etter at han introduserte barna for første gang....

Er helt, helt knust!!!!!!

Alle planene, alle drømmene...Hele sommeren i dass!!!!Dager etterpå skulle vi i bryllup og jeg skulle være forlover. Jeg gikk alene...gjorde god figur....Men det er det mest ensomme jeg har opplevd. Og har han en gang bedt om unnskyldning for alle ting vi var bedt til sammen - hvor jeg måtte si ...ja....ha...for å redde hans ansikt også?

Er rasende, ensom, trist - og mest av alt sjokka. Er han slik kan jeg leve uten ham, mne hvordan er det mulig å endre 17 års vennskap, bokutgivelse, jobber osv osv - pluss forhold - hvor alt tilsynelatende skinte, hvor sexen var det fantastisk ("Jeg må være gal, jeg vet jeg aldri kommer til å få så god sex igjen..." fra en mann på 47 som har hatt to elskere før meg...som gråt over hvor godt det var og hvor heldig han var som fikk oppleve det vi hadde....)

Jeg bare babler. Er bare knust. Endelig skulle jeg leve drømmene - på godt og på vondt...og så respekterer han meg ikke mer enn å gjøre slutt per mail, så per tel etter tidenes kjærlighetshelg.....

gråte da!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Oh... Jeg trodde det bare var kvinner som var så onde.

Må si jeg godter meg litt i skade-fryd. Det er så godt å få høre en av dere har fått oppleve hvordan akkurat det føles for oss menn.

Men på den seriøse siden... Det er fullt mulig. Når man mangler empati. Og dette må du jo ha vært klar over når du var sammen med han, at han manglet? At det fantes en mørkere side ved han også? For jeg tviler på at det kom som lyn fra klar himmel at denne siden fantes ved han etter 17 år.

Det gjør vondt. Og man føler seg liten en stund etter en slik opplevelse. Det eneste som hjelper er å komme seg ut og komme i kontakt med nye partnere. Og ikke sitt alene med smerten. Da vokser den bare.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

TS beklager at det ble slik. Noen mennesker er bare ute av stand til å greie å forholde seg voksent til andres følelser. Og det er lite du kan gjøre med det annet en å gå videre.

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Gjest Molly
Skrevet

Stakkars, og lykke til. Jeg går igjennom noe av det samme. Jeg tegner for å prosessere følelsene. www.todayifeellikeshit.blogspot.com

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du ble dumpet. Om han gjorde det på mail eller telefon eller face to face spiller vel strengt talt ikke så stor rolle, og er bare noe du henger deg opp i fordi du er sint og ydmyket fordi du har blitt dumpet.

Han ville ikke ha det du hadde å tilby likevel. Han synes han har det bedre uten deg. Det er ikke en god damn thing you can do about it. Jo før du får dette inn i hodet, jo bedre.

Kjrlighetssorg er grusomt vondt og du har all min sympati. Men den gjør en også irrasjonell. OM et år vil du lese disse innleggene og lure på hva du tenkte med?!

Gjest gjest
Skrevet

Du ble dumpet. Om han gjorde det på mail eller telefon eller face to face spiller vel strengt talt ikke så stor rolle, og er bare noe du henger deg opp i fordi du er sint og ydmyket fordi du har blitt dumpet.

Han ville ikke ha det du hadde å tilby likevel. Han synes han har det bedre uten deg. Det er ikke en god damn thing you can do about it. Jo før du får dette inn i hodet, jo bedre.

Kjrlighetssorg er grusomt vondt og du har all min sympati. Men den gjør en også irrasjonell. OM et år vil du lese disse innleggene og lure på hva du tenkte med?!

Signerer denne!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Phaedra,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...