Trønderveitja Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Så et program på TVNorge i går kveld om tre personer som skulle forvanldes.De fikk utført plastisk kirurgi etter eget ønske,diett/trening,ny garderobe,ny frisyre,øyekirurgi etc.. Det var helt utrolig hvor vakre de ble etter behandlingene..Tror de holdt på i tre uker.Nå skjønner jeg hvordan kjendiser/superstjerner greier å holde seg sååå vakkre Ble litt mutt etter programmet da...Da fikk jeg en kommentar fra samboeren: *Du skulle vært med på en slik forvandling du også!!'
Livets datter Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Da fikk jeg en kommentar fra samboeren: *Du skulle vært med på en slik forvandling du også!!' :o Hva? Sa han det?????
Gjest Ellisiv Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 SA han det? :x Håper du satte ham kraftig på plass. Nei, jeg så ikke programmet, men har sett noe lignende på amerikansk tv...
Gjest sunshine-t Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 ja sant!!! helt sinnsykt det programmet!!!!! var jo helt vannvittg med ting de gjorde! jeg trodde de liksom skulle gjøre noen enkle inngrep. heheh!! men der tok jeg feil. de kunne o velge og vrake jo! forresten, fin samboer du har min sa bare bare det;" hadde du gjort noe sånn der..."
Gjest lekebøll Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Det kom sikkert bare feil ut.
Gjest Liten Skrevet 24. september 2003 #6 Skrevet 24. september 2003 Jeg zappet innom programmet og ble sittende :o sånn Syntes hele konseptet var grotesk. Poenget var jo å ta vanlige mennesker med komplekser, bekrefte alle kompleksene deres, påføre dem enda noen og så lage Ken og Barbie av dem. For all del, jeg synes at bli ny-saker er morsomme, men dette var så over stokk og stein at jeg ble målløs.
Ruby Skrevet 24. september 2003 #8 Skrevet 24. september 2003 Så noen av disse deltagerne på Oprah, etter forvandlingen, og det er helt utrolig. La spesielt merke til en negresse, som hadde blitt mobbet hele livet fordi hun hadde utrolig stygge store lepper, men et stort hakk i overleppen. Tror nok livet hennes forandret seg ganske så mye etterpå, tenk å leve med dette i så mange år, og plutselig ser du helt annerledes ut. Ja, hun ble jo strålende vakker..... Greit for de med virkelig store komplekser, og som ikke har muligheten til det selv pga. økonomien, håper bare at de er veldig seriøse med dette programmet og ikke tar inn de som bare vil småpynte litt på utseendet sitt.,...
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #9 Skrevet 24. september 2003 Jeg zappet innom programmet og ble sittende :o sånn Syntes hele konseptet var grotesk. Poenget var jo å ta vanlige mennesker med komplekser, bekrefte alle kompleksene deres, påføre dem enda noen og så lage Ken og Barbie av dem. For all del, jeg synes at bli ny-saker er morsomme, men dette var så over stokk og stein at jeg ble målløs. Er det rart at ALo ble som hun ble?
Gjest Liten Skrevet 24. september 2003 #10 Skrevet 24. september 2003 Er det rart at ALo ble som hun ble? Å dægern! At jeg ikke kobla den...
Gjest Madley Skrevet 24. september 2003 #11 Skrevet 24. september 2003 Jeg syntes først det var ganske groteskt. Men de måtte jo gjennom både legenundersøkelser og grundige intervjuer før de fikk være med. Dette er kanskje komplekser, men komplekser som hemmer livskvaliteten deres. Men jeg ble ganske overgitt også...det var ikke bare snakk om å fikse på nesa..neida...brystimplantater, fettsuging og tannforming. For all del resultatet ble jo kjempebra(når de fikk på seg normale klær og fjerna all den sminken!!!) For øvrig...aldri i livet om hun der "motespesialisten" hadde kommet i nærheten av skapet mitt eller meg....
Gjest Liten Skrevet 24. september 2003 #12 Skrevet 24. september 2003 For all del, jeg har ingen problemer med folk som har et kompleks som plager dem og velger å gjøre noe med det. Det får være opp til den enkelte. Men på en av disse jentene utførte altså plastkirurgen: - panneløft - løft av øyelokk - nosejob - hakeimplantat - div fettsuging Og da snakker vi bare om hva de gjorde i ansiktet hennes! :o Synes egentlig en slik "forvandling" er ganske umenneskelig jeg. Jacko neste?
Gjest Starya Skrevet 24. september 2003 #13 Skrevet 24. september 2003 Pokker da, og jeg som skulle se dette.. Noen som vet om det går i reprise?
Kaktus Skrevet 25. september 2003 #14 Skrevet 25. september 2003 Man begynner med en ting, også finner man ut at da kan jeg fikse på det, og det og det og det og det... Så blir livet mitt så mye bedre. De brukte som grunn at de ikke hadde økonomi til å gjøre det selv - men vanlige mennesker har da ikke plastisk kirurgi som vanlig utgiftspost! :o
Gjest GreenSky Skrevet 25. september 2003 #15 Skrevet 25. september 2003 Du skulle vært med på en slik forvandling du også!!' Sorry, men jeg beit meg sånn opp i den komentaren. Hadde jeg hørt noe slikt, ville jeg garantert blitt rasende ....og så lei meg! :cry:
Suzy Skrevet 25. september 2003 #16 Skrevet 25. september 2003 Så det jeg også... De holdt på i seks uker og jeg opplevde det som ganske sprøtt at de kunne få operert så mye av seg som de ikke trengte... Hadde en hyggeligere opplevelse med mannen jeg da, for jeg sa at en sånn liten fettsuger hadde vært fint for å få vekk puta på magen min. Da så han på meg og lurte på hva han skulle kose med... Snille mannen syns jeg er best som jeg er. Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå