Prinsesse Silje Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hei alle der som tar seg tid til å lese litt. Meg og bestevenninnen min bestemte oss før jul for at vi ville flytte til Stavanger, så vi begynte å søke jobber, og plutselig sitter jeg her, med jobb tilbud fast 50% med mulighet for å høyne stillingen med 50% vikariat. Venninnen min har lagt alt litt på is, pga dårlig økonomi, men håper på å komme bortover en gang da. Jeg har ikke lyst at det skal ødelegge mine muligheter da, for her jeg bor nå finnes det ikke andre stillinger enn 15,1 %, og det sier seg jo selv at man ikke kan leve på. jeg er 21 år, klar for nye opplevelser og utfordringer. Men tingen er den da, her sitter jeg med jobb som jeg skal gi svar på i morgen, men hvor skal jeg bo ?? Jeg er jo overhode ikke kjent verken med plassen eller kollektiv trafikken. For som dere sikkert forstår er det den jeg må ta nytte av. Jeg skal jobbe på Rosendal sykehjem, i rasmus risas gate, så jeg ønsker å bo sentralt men likevel ikke så altfor langt borte fra jobb. Håper noen der ute vil hjelpe meg, det hadde jeg satt stooor pris på !
Mette Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Da ville jeg sagt Storhaug, det er sentralt og ikke langt fra jobben din. Men jeg vill bodd midt på eller i utkanten ikke helt mot byen. Det er ganske bra med bussforbindelser i området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå