Gå til innhold

Undertøy/korsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha (hadde) under brudekjolen, og hvor mye koster dette?

Finner man noe på H&M, Lindex, Cubus ol.

Dette er ikke høyeste prioritet hos meg som dere skjønner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette brukte jeg. Satt helt glimrende! Og man får langt penere fasong med et korsett/torsolette under brudekjolen. Etter min mening er dette helt klart en smart ting å bruke litt penger på.
Skrevet
Det kommer jo litt an på kjolen' date=' men har veldig lyst på dette.

Kjempe fint!! Sånn vil jeg også ha!

Skrevet

Hvordan er amerikanske størrelser. Er det det samme som norske?JEg bruker 75 C. Hva er det da hvis man skal bestille??

Skrevet

Jeg kjøpte vanlig truse (ecrufarget) til sikkert en femtilapp, og en helt enkel stroppeløs bh til kanskje 100... Så det gikk ikke så mye penger hos meg til undertøy... :wink:

Tror ingen ville sett forskjell om jeg hadde hatt torsolett til mangfoldige hundrelapper... Sånt kommer jo også an på både kjolen og din egen kropp... Jeg har ikke så mye som skal pushes opp (75B), så bh-en holdt lenge... Og kjolen min var heller ikke den mest 'avslørende' i så måte... (Se bilder i signaturen).

Har også sett at H&M har hatt hvite torsoletter - skulle jeg hatt noe sånt, ville jeg satsa på det!

Skrevet

Jeg tror jeg skal bestille på nett, regner med det blit i underkant av 1000.- for alt undertøyet. Må ha noe for å holde magen inne!!

Skrevet

Jeg har kjøpt et pent hvitt korsett, men nå viser det seg at spilene synes gjennom kjolen :(. Jeg må derfor finne meg nytt undertøy; blir nok bh og truse, samt hoftholder eller stay-ups.

Du finner sikkert noe hos de butikkene du nevnte. Lykke til!

Skrevet
iDA:

Hvor på nettet bestiller du undertøy ??

jeg bestilte på www.christiane.no . De har en korsett/torsolette som sitter veldig fint på meg. Har også hørt at du kan bestille fra la perla. Men kommer ikke på linken i farta .

Skrevet
Det kommer jo litt an på kjolen' date=' men har veldig lyst på dette.

Arwen: Det var nydelig! Gleder meg til å vise mannen noe nytt sexy undertøy på bryllupsnatten :sjarmor:

Skrevet

Arwen: Det var nydelig! Gleder meg til å vise mannen noe nytt sexy undertøy på bryllupsnatten :sjarmor:

Jeg også :briller:

Skrevet

Tips til dere som vil ha torselette: Det lønner seg ofte å gå ned en str i omkrets og opp en i cup i forhold til hva du bruker i bh. Jeg kjøpte meg et i forrige uke og fikk beskjed om at jeg burde prøve det. Er vanligvis 85c og hadde aldri trodd at 80d verken skulle gå igjen eller se pent ut. Men det satt helt perfekt og ble såååå lekkert!! :rodme:

Skrevet

Pusekatt: Var korsettet, strømpene og trusen med i prisen? Det var nydelig! :)

Skrevet
Tror 75C er 36C' date=' men er ikke 100% sikker[/quote']

Nei, nei!!!! :o

75 C er 34 C!

Og for de som trenger mer "support" fins det noe fint her

Suz 8)

Skrevet

har fått med meg at det var feil ja.. :wink: *Lisa* har allerede opplyst om det

Skrevet
LIten:Takk for tipset' date='hvor kjøpte du ditt torselette?[/quote']

Til bryllupet for mange år siden kjøpte jeg torselett på undertøysbutikken på Glassmagasinet i Oslo. Hadde trodd at det var noe jeg stort sett bare kom til å bruke til bryllupet og kanskje ved spesielle anledninger, men jeg har brukt det mye. Føler meg mye lekrere under kjoler etc med torselettet på enn med bare BH. :rodme:

Det jeg kjøpte i forrige uke var et lekkert svart et, og det kjøpte jeg hos "Det lille", en liten butikk i Akersg. 16 her i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...