Gjest anonym nå Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Vi har sjelden/ aldri sex lenger. Jeg skjønner ikke hva som går av meg. I juni opplevde jeg dødsfall i veldig nær familie, og siden det har det ikke vært noe sexliv. Jeg har veldig lyst å ha sex, men klarer det rett og slett ikke. Hva kan jeg gjøre med det? Når vi prøver så får jeg akkurat som en sperre. Setter pris på tips, for nå er jeg veldig fortvilet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Prøv å overraske! Det har funka bra for meg og sambo! Eller få h*n til å overraske deg. Bruk fantasien pg slipp deg løs!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Bruk den tiden du trenger. Hvis du føler at det blir et press å ha sex i tillegg, er det ikke noe rart i om du ikke får det til. Hvis du har det veldig vondt etter dette dødsfallet, og mener at dette påvirker ditt eget liv, syns jeg du skal søke hjelp hos noen. Det kan hjelpe deg langt på vei. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå