Gå til innhold

LANO-ungen 2010..godtebutikk for pedofile?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hver jævla dag når jeg logger meg inn på mailen eller facebook, msn and u name it!, så popper det opp med "stem på xxxxx som årets lano ungen" .

Jeg får det fra venner og bekjente, men også fra villt fremmende mennesker jeg aldri har møtt. Bilder av halvnakne unger, lett oppsporbare, florerer rundt på nettet. Mødre og fedre går av hengslene for at lillepoden skal nå opp i en dusjsåpe konkuranse, posere halvnaken for hele norges befolkning uten lillemanns samtykke eller medvilje.

Tenker ikke foreldre med hjernen lenger? Vi lever i en tid der det er ingen problem å finne ut adr til folk via internett.. Vi lever i en tid der pedofile stadig vekk går til nye drastiske høyder for å "få det dem vil ha". Og her legger foreldre ut bilder av ungene sine som kan virke som en rød klut forran en tyr.

Jeg anbefaler alle å boikotte denne forferdelige Lano konkurransen, la ungene få beholde klærne på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Lanoungen er ein koslig konkurranse eg :) Men eg ser sjølvsagt kor du kjem fra, og det står jo spesifisert at ein må tenke over kva bilde ein legg ut!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke en tråd til om dette?

Skrevet (endret)

Er det ikke en tråd til om dette?

Nei. Den andre tråden handler om folk som er møkklei oppfordringer fra alle kanter om å stemme på disse barna.

Endret av Het Potet
Gjest fireflies
Skrevet

Slik er det med alt, det vil alltid være noen som har et usunt forhold til et eller annet. Men hvis det skal stå i fokus hele tiden, så kan man jo ikke gjøre noe lenger.

Skrevet

Det er i allefall en usannsynlig irriterende konkurranse, halve Norge tigger jo som besatt på hvert jæ... forum. Og beklager, men selv om du synes gullungen din er verdens peneste, så trenger du ikke prakke den på oss. Vi synes kansje det stikk motsatte.

Skrevet (endret)

Jeg tror jeg har etterlatt meg både videoeksemplarer og beskrivende ord i andre tråder ang mitt syn på Lanoreklamer! Tror dette må bli min siste gang;) een gang til!

Jeg har stemt på ungen til en jeg kjenner, for å være snill med henne og gi henne litt støtte i dette her.

Men jeg eier ikke svakhet for Lanobeibistemmene. Jeg vil egentlig at reklamen skal forsvinne ned i det skummet som såpen kom i fra, svømme avgårde med gakkgakkene og holde kjeft

Endret av AnneBonny
Skrevet

Har aldri tenkt på at det kan være med på å gi pedofile noe å se på, men du har faktisk et poeng. Men det er jo opp til hver enkelt mor/far å vurdere hvorvidt bildet som publiseres er greit å poste på internett. Stakkars lille grabatene som ikke kan si nei til alt oppstyret.

Skrevet

Er ein grunn til at eg ikkje har sendt inn bilag ja. Og godt er det.

Skrevet

Hah. Tanken slo meg og da jeg bladde litt gjennom på lano sine sider og så på noen bilder av potensielle lano-unger. Følte meg litt rar som så på andre sine babyer, og tenkte på alle de pedofile som kanskje satt og koset seg med de samme bildene. Men, man velger jo selv om man vil poste bildet av babyssen sin der da. Bilder av barn kan man jo finne overalt uansett..

Skrevet

Stakkars lille grabatene som ikke kan si nei til alt oppstyret.

Dette har jeg også tenkt på. For eksempel tv programmet Nanny. De hadde vist også et sånt show i Norge for noen år siden. Jeg hadde blitt så skamfull om jeg hadde sett meg selv i slike situasjoner i en voksen alder.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har selvsagt tenkt på pedofile, men ikke hysterisk. Dog synes jeg hele dette konseptet stinker litt.

Skrevet

Personlig syns jeg det blir hysteri å se på dette som godtebutikk for pedofile. De fleste bildene jeg har sett har stort sett vært av bare ansiktet og litt av overkroppen, ikke noe farlig med det syns jeg. jeg tror heller ikke jeg hadde reagert noe negativt dersom mine foreldre sendte inn et bilde av meg da jeg var ung.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke akkurat lanoungen er det de som de pedofile oppsøker akkurat.. dessuten er de fleste barna bare avbildet fra halsen/litt av overkroppen og opp.

Skrevet

Har selvsagt tenkt på pedofile, men ikke hysterisk. Dog synes jeg hele dette konseptet stinker litt.

Enig i dette.

Skrevet

Jeg synes det er merkelig å i det hele tatt komme på den problemstillingen, jeg da! :snurt:

Skrevet

De fleste pedofile oppsøker ikke ukjente barn, for det er oftest overgrep av mennesker som barna kjenner.

Og skal man være livredd for slike ting hele tiden, må man slutte å bruke Internett. For barna du snakker om barna dine, kan jo en pedofil finne ut alt og komme og oppsøke barnet. Hysteri kaller jeg det

Gjest gjest
Skrevet

Skal man "straffe" barn fordi den finnes noen der ute som kan se dem?

Og hvis et barn tar seg litt frihet og springer nakent i hagen, tar barnet skade av dette fordi at "noen kan se det"?

Stakkars barn og ikke minst dem som er hysteriske. Hysteriske foreldre ødelegger mye mer enn hva folk stort sett er klar over. Barn som vokser opp med dårlig psyke og er skamfulle, hvor noe dem ikke helt hva selv er.....

Påtide at noen her i samfunnet begynner å tenke med det lille dem har, istedetfor å syke seg til med hysteriske-psykiske tanker....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei vet du hva..

Skal man tenke sånn kan man jo omtrent ikke vise barna offentlig. Det kunne jo være det var en pedofil i nærheten.........

Og ærlig talt, driter i om en pedofil sitter å runker til bildet av barnet mitt, vi merker ikke det uansett. Og 1 åringen min er allti under oppsyn så tviler på at han hadde fått lurt med seg ungen min om han skulle finne på å "oppsøke" oss. Hysteri fra ende til annen.

Bilder av babyer er det overalt der ute både på tv og internett.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er for mye hysteri angående pedofili. Kanskje vi skal forby å

legge ut bilder av barna våres på nettet. I alle tider har det vært bilder av nakne barn

i aviser og ukeblader. Det fantes pedoer da også. Det er ikke noe mindre av dem nå

som det var for femti år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...