jea Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Er det noen som har link til å kjøpe brudeslør på nett fra danmark?? Vil ha ett lags slør?? Men ikke mettemarit slør!! Håper noen kan hjelpe meg :D
Gjest Muppi Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-slor.html
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 Sy det selv. Dødsenkelt og myyye billigere!
jea Skrevet 24. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2003 TEX: Tenkte på det ja.. Hvor får man kjøpt stoffet?Vanlig stoff butikk?
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Jeg kjøpte dritlekkert brudetyll, fire meter i en utenlandssjappe på Grønland. Jeg fikk tråd, stoff, sølvkant ti meter (fra Panduro) og blank kam (fra Glitter) til den nette sum av 290 kroner. Stoffet er i perfekt ivory og har små diamanter på. De hadde så utrolig masse å velge i!!!!
jea Skrevet 24. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2003 Tex dete r akkurat det jeg er ute etter..Vil ha slør med diamanter på.. Skal ta meg en tu rpå granlønd jeg da..hvilken sjappe var det a..Er jo så mange av de :o
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #7 Skrevet 24. september 2003 På det hjørnet der Rudo Helgesen (barnevognsjappe) ligger, hvis du står med ryggen mot døra deres og titter over veien og litt på skrå mot venstre... omtrent på hjørnet der...... God tur!! :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå