Gå til innhold

~ Hvis du fikk 20.000,- kr idag ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og MÅTTE bruke dem i løpet av dagen, men på akkurat det du ville, hva ville du brukt dem på, og hvordan ville du fordelt dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig nok, betalt ned ett forbrukslån jeg hadde!! Om det teller.

Skrevet
kjedelig nok' date=' betalt ned ett forbrukslån jeg hadde!! Om det teller.[/quote']

:-? :-? :-? Ja, DET var ikke mye spennende! :ler:

Skrevet

Betalt gjeld til sambo - 6000,-

Betalt husleie for denne og neste måned: 7000,-

Bestilt flybillett til Paris for å besøke pappa: 2500,-

Bestilt massasje: 500,-

Brukt opp resten av pengene på dill: 4000,-

Tar mer enn gjerne imot 20.000 kroner, jeg!!

Skrevet

Kjøpt en ferietur.

(Men aller helst ville jeg spart de...)

Skrevet

Jeg ville først tatt ut noe fleksi tid på jobben, deretter snopet litt PC upgrades, bøker (pocket), DVD, CD plater til meg og PC Spill til mannen. For til slutt og kjøpe noen klær og deilig middag til oss begge!

=)

Skrevet

Sist noen lagde en sånn "hvis du fikk så masse penger - tråd" fikk jeg litt over seks tusen i posten, så nå skal jeg krysse fingrene!!

Hvis jeg fikk 20000 som jeg måtte bruke i dag ville jeg betalt alt som betales kan på bryllupet, fex leie av kirken 2.500, leie av lokalet 12.000,

jeg ville ha gått på polet og kjøpt champagnen til festen, ca 2.000 og resten ville jeg ha shoppet vekk på storsenteret her nede.....

Skrevet

Helst ville jeg har spart dem, men hvis jeg måtte bruke dem i dag, hadde jeg kjøpt en del ting som trengs i leiligheta og bestilt en ferietur til varmere strøk...

Skrevet

Klipt håret, vokset leggene (og muligens andre ting :oops: ) - tatt ansiktsbehandling og massasje - kjøpt med nye buker, nye støvletter, ny vinterjakke OG handla vinterklær til datter'n (inkludert nye gummistøvler og nytt regnsett)

Så hadde jeg kjøpt meg symaskin (billig) og stoff (2 meter x 140 cm) - har sett det ut, men har ikke råd - og ble det noe igjen skulle jeg kjøpt vedkløver eller noe annet fint til mannen min.

Piece of cake!

Suz - big spender :blunke:

Skrevet

Klær og sko til meg og barna for alle pengene!

Skrevet

Kunne også gjerne tenkt meg masse penger....om jeg hadde fått 20 000 i dag skulle jeg nok vært fornuftig med halvparten - har et nokså dyrt forbrukslån!!

....og så tror jeg nok jeg skulle gjort noe koselig for min kjære og meg selv...spa (lang-)weekend et sted langt borte...Rondane kanskje...og om det hadde blitt noe penger igjen etter det tror jeg nok jeg skulle kjøpt meg en ny vinterjakke!!

Kunne godt tenkte meg og vinne litt på lotto i kveld, ja.....

Skrevet

Først ville jeg kjøpt meg brudekjole, resten skulle gått til klær til sambo, han ternger det!

Skrevet

Da ville jeg kjøpt noe "ikke helt nødvendig, men..."

- Nye mobiltelefoner til meg og mannen

- Parabolanlegg (ser bare NRK1 og TV2 her vi oppholder oss fortiden)

- TV-benk

Penger til overs? Tja... kanskje noen CD-er...

Skrevet

20 000.... Tror jeg hadde kjøpt toalett, vask og badekar til badet vi skal pusse opp i januar... Godt å være tidlig ute! Har siklet på baderomsmøbler fra Alessi - men det holder vel neppe med 20 000 da. Hadde kanskje vært nok til vasken og doen om jeg var heldig!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg hadde:

* kjøpt nytt TV til 5000,-

* kjøpt oppvaksmaskin til ca 4-5000,-

* snopt klær og sko for ca 3000,-

* gått på IKEA og kjøpt trekk til sofaen, nye gardiner og dill og dall. Hadde blitt for ca 2000,-

* kjøpt en reise med fly+hotell til meg og :hjerte: for resten

*drømme, drømme*

Skrevet

Jeg ville bestilt en ferietur til januar/februar når det er skikkelig kaldt og guffent her hjemme :briller: I tillegg ville jeg kjøpt ny mobiltelefon, og så gått ut og kjøpt klær, sminke o.l....masse småting som jeg egentlig ikke trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...