Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hvis Osama bin Laden hadde vært i Norge og en nordmann hadde drept han, ville han da ha blittt straffet etter norske lover? Og hva ville skjedd med de $27 millionene h*n ville fått av USA? Hadde han fått det eller hadde Norge tatt det?
Mann 42 Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Hvis Osama bin Laden hadde vært i Norge og en nordmann hadde drept han, ville han da ha blittt straffet etter norske lover? Og hva ville skjedd med de $27 millionene h*n ville fått av USA? Hadde han fått det eller hadde Norge tatt det? Er det skuddpremie på Osama? Jeg tror jeg ville prosedert på selvforsvar. Og bedt om at pengene ble overført til kontoen min på Grand Caymans.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Er det skuddpremie på Osama? Jeg tror jeg ville prosedert på selvforsvar. Og bedt om at pengene ble overført til kontoen min på Grand Caymans. Det vet jeg faktisk ikke (har ikke hørt noe om det). Jeg vet bare at man får 27 millioner dollar hvis man kommer med opplysninger som fører til at ha blir arrestert. kontoen min på Grand Caymans. Hvorfor ikke i Norge?
Mann 42 Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 (endret) Det vet jeg faktisk ikke (har ikke hørt noe om det). Jeg vet bare at man får 27 millioner dollar hvis man kommer med opplysninger som fører til at ha blir arrestert. Hvorfor ikke i Norge? Jeg vet ikke. Jeg fikk bare et akutt ubehag ved tanken på å betale skatt av 100 mill.+ Nå vet jeg hvordan Fredriksen og Røkke har det. For ikke å snakke om Rimi-Hagen. Men det var kjekt å se at det ikke er påkrevd at man setter en kule i ham selv, for å få pengene. Endret 17. juni 2010 av Mann 42
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 Vet ikke. Noone cares. Osama hadde sikkert svart noe som: JIHAD - vantro landssvikere! Allaaaaaaaaaah!! Anonymkode: 4b9cc...1cc
Horten Market Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Han hadde blitt dømt for drap. Dusøren hadde blitt inndratt til fordel for statskassen, fordi det er inntekt knyttet til en straffbar handling. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 Sju år gammel tråd. Anonymkode: 9e347...bed 1
Horten Market Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 Så lang tid tok det å få svar på spørsmålet ... 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #10 Skrevet 13. november 2017 På Thursday, June 17, 2010 den 11.12, Gjest AnonymBruker skrev: Hvis Osama bin Laden hadde vært i Norge og en nordmann hadde drept han, ville han da ha blittt straffet etter norske lover? Og hva ville skjedd med de $27 millionene h*n ville fått av USA? Hadde han fått det eller hadde Norge tatt det? Gidder amerikanske myndigheter faktisk å utbetale dusør i million-klassen da? Anonymkode: 4e847...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #11 Skrevet 13. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Gidder amerikanske myndigheter faktisk å utbetale dusør i million-klassen da? Anonymkode: 4e847...c2d Sannsynligvis ikke siden Bin Laden er død for flere år siden. Anonymkode: 757a5...f5e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #12 Skrevet 13. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligvis ikke siden Bin Laden er død for flere år siden. Anonymkode: 757a5...f5e Men amerikanske myndighetr fikk vel inn noen tips som etterhvert førte til at de angrep de stedet hvor Bin Laden faktisk befant seg. Hadde det ikke vært for noen slike tips, så ville de vel kanskje ikke ha oppdaget hvor Osama faktisk oppholdt seg... Ergo burde amerikanske myndigheter ha betalt ut dusør slik de opprinnelig hadde lovet. Men nå er vel ikke amerikanske mynsigheter særlig til å stole på da... Anonymkode: 4e847...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå