Gjest Gutt 16 Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 HeiHei Er en gutt på 16 år som har vært i et forhold i ca 2 mnd nå. Vi har prøvd å hatt sex 2 ganger, men hver gang jeg skal sette på kondom eller jeg skal penetrere blir "utstyret" mitt helt slapp. Etter en del lesing på dette forumet her tror jeg at jeg har prestasjonsangst for den er stiv som bare det hele tiden mens vi kliner osv men rett før sex så faller den død om... Dette har blitt så pinlig for meg og jeg føler nesten et press som jeg ikke klarer å bli kvitt om at denne gangen MÅ jeg klare det. Dette har blitt et så stort problem for meg at jeg nesten ungår å prøve å ha sex med henne. Vi er begge jomfuer, men jeg har fingra henne 12-15 ganger. Hu derimot har aldri sugd eller runka meg. Er det noen her som kan hjelpe meg med problemet mitt og jeg lurer på: Hvil jeg bli kvitt prestasjonsangsten min hvis hu runker meg eller suger meg før vi prøver oss på sex...? Håper virkelig på hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Ikke stress. Så går det av seg selv. Sikkert gøy å høre.. hehe... men du, samme hva vi sier her så er saken at du må snakke med HENNE om det. Hva tenker hun? Hva føler hun? Er det på det stadiet at dere overhodet ikke snakker med hverandre om dette eller sex i det hele tatt. Og hun ligger som et slapt esel i senga og bare skal ta imot. Og overlater alt ansvaret til deg. Ja så må det jo bli kleint. Og da synes jeg igrunnen at dere kan drøye hele greia en stund. Den blir slapp fordi du ikke er trygg. Ta det som et hint..see?
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Snakk med henne- sikkert like nervøs hun som det du er;-) og du kan jo spørre henne om hun ikke har noe i mot at hun gir deg hjelpende hånd/munn;P og ikke stress med det...!
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 HeiHei Er en gutt på 16 år som har vært i et forhold i ca 2 mnd nå. Vi har prøvd å hatt sex 2 ganger, men hver gang jeg skal sette på kondom eller jeg skal penetrere blir "utstyret" mitt helt slapp. Du bør ringe Barnevernet og Kontakttelefonen for unge tenåringer som har sex - de kan hjelpe!
Gjest gutt 16 Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Tusen takk for alle svara Vi prater jo så klart litt om sex, men føler det blir så pinlig å forklare hva som skjer... Kan kansje prøve å få inn et lite hint om at hu kan gi meg en HJ eller noe så ta det derfra. Er bare så JÆVLIG redd for at jeg skal Faile neste gang å... Hun har nå begynt på P-piller og hinter til at vi skal prøve igjen, men som sagt er jeg så nervøs for at jeg skal drite meg ut igjen.
Gjest Gjest93 Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Tusen takk for alle svara Vi prater jo så klart litt om sex, men føler det blir så pinlig å forklare hva som skjer... Kan kansje prøve å få inn et lite hint om at hu kan gi meg en HJ eller noe så ta det derfra. Er bare så JÆVLIG redd for at jeg skal Faile neste gang å... Hun har nå begynt på P-piller og hinter til at vi skal prøve igjen, men som sagt er jeg så nervøs for at jeg skal drite meg ut igjen. Du må bare ta det rolig og heller prøve å forklare henne problemet. Eneste som hjelper. Jeg er kunn et år eldre enn deg og forstår det kan oppleves som problematisk å snakke så direkte om sex i begynnelsen av forholdet. Men vil du at dere skal ha et flott sexliv videre, er det en lur ting å gjøre! Og en ting til: Ikke omtal denne utfordringen som "å drite seg ut". For det er overhodet ikke det du gjør! Jeg var kjempestresset første gangen og var sikker på at det aldri kom til å gå, at jeg ikke kom til å være våt nok, at det ikke var plass osv. Nå har jeg og typen vært sammen i snart to år og vi har et fantastisk sexliv. Snakk med kjæresten din. Jeg er sikker på at hun forstår. Det tror jeg en hver jente med fornuften i behold ville! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Wow. Et skikkelig godt minne for livet du... "den ble slapp første gangen jeg skulle gjøre det". Misunner deg ikke, gutt på 16!
Gjest gutt 16 Skrevet 18. juni 2010 #8 Skrevet 18. juni 2010 tusen takk for svaret Gjest 93. Skal prøve engang til og hvis det ikke går da må jeg rett og slett bare snakke med henne om det... Nei jeg misunner ikke akuratt meg selv heller gjest...
Fuckman1983 Skrevet 18. juni 2010 #9 Skrevet 18. juni 2010 Har til tider samme problemet selv jeg, og det er jævlig kjipt. Jeg blir så stressa for at det skal skje at jeg bare tanker på det, og da blir pikken slapp like før den skal inn.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2010 #10 Skrevet 18. juni 2010 tusen takk for svaret Gjest 93. Skal prøve engang til og hvis det ikke går da må jeg rett og slett bare snakke med henne om det... Nei jeg misunner ikke akuratt meg selv heller gjest... Og det der skjer med voksne gutter på fler og 30 år også, når de skal til med ny dame og er jævlig forelska..! Så ikke la det ta knekken på selvtilliten!
Anjah Skrevet 18. juni 2010 #11 Skrevet 18. juni 2010 Ville bare nevne at det kanskje er en fin ting at kjæresten din begynte på p-piller. Dermed kan dere hoppe over fomlinga med kondomen! Altså; et stressmoment mindre
Gjest gutt 16 Skrevet 18. juni 2010 #12 Skrevet 18. juni 2010 Ja det er sant Jeg får vel prøve engang til og hvis det ikke går får jeg rett og slett bare forklare hva som skjer Takker for alle svare jeg har fått Har faktisk hjulpet mye med selvtilliten at ikke det bare er jeg som sliter og at det antageligvis kommer til å forsvinne når jeg blir litt tryggere ^^ igjen, Tusen takk!
Gjest Rocky Skrevet 18. juni 2010 #13 Skrevet 18. juni 2010 Lykke til, kondom kan være noe herk! Ikke glem å poste hvordan det går :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå