Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Skrevet 17. juni 2010 Hei! Er det noen som har vært på dette før med barn? Hadde tenkt å ta med eldstemann på 8, men sambo insisterer på at yngstemann på 4 må få være med også (mest fordi han vil være med selv tror jeg). Det blir jo litt sent, men hun elsker konserter - og Donkeyboy er den store favoritten;) Er det mye fyll og spetakkel på dette? Og er det egentlig mulig å ta med barn? Lurer på om jeg skal få lånt meg en paraplytrille eller noe, så kanskje hun kan få sove litt - men er det mye pes å trille rundt der (regner med at det er rimelig fullt)? Eller er det best å bare droppe hele prosjektet?
Jade Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Jeg vet ikke hvordan det er der, men hvis du bestemmer deg for å ta de med, så husk hørselsvern!
minipia Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Hadde droppet å ta med 4-åringen. Sambo kan vel ta med 8-åringen hvis han absolutt vil gå :-) (eller vil du også gjerne gå kanskje)
Gjest Whitelines Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Har vært på VG lista en god del ganger, og jeg vil ikke anbefale å ta med små barn dit - i hvert fall ikke i Oslo, der jeg har vært. Om du tar med barn ville jeg unngått å stå innenfor gjerdet, for der er det som sild i tønne og kan oppstå bråk. Selv har jeg opplevd fulle fjortisser, og klåfingrede utlendinger som benytter kjangsen når du ikke har mulighet til å komme deg vekk. Det er derfor jeg har sluttet å gå på VG lista. Men er mye fyll utafor gjerdene og, og mange knuste ølglass på bakken, men der har dere i hvertfall muligheten til å ikke stå klistret opp mot andre folk.
Gjest A Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Fyll og spetakkel har jeg ikke sett så mye der pga folk kommer, står og hører og går igjen når det er slutt. Det er ikke akkurat festival-tendenser men en gratiskonsert. (Er i hvertfall mitt inntrykk.) Du må nok stå noe bortover litt mer mot Aker Brygge eller noe visst ungen skal sitte oppi paraplytrille- pga folk blir nok trøkt litt sammen og står noxo oppi hverandre rundt scene-område. Og dem spiller en sang hver og går av scena igjen så det spørs om noen som er fire år fikk med seg når dem spilte akkurat den sangen som akkurat hun liker.. Pluss at jeg ville kanskje vært mer bekymra for hva jeg skulle undeholdt den minste ungen med når hun blir lei av at alle bare "står og henger"... Kunne jo bli litt utfordring når ungen byner å kjede seg og vil stikke av fra deg. (Er nok lurt å være på plasser som er langt unna noen bryggekanter eller noen veier mot Vika og sånt no...)
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Takk for svar, jeg må visst litt i tenkeboksen ja! Kunne jo blitt hjemme, men har nok litt lyst å dra selv også. Og de vi skal sammen med er mer mine venner enn sambo sine, så det er vel mer naturlig om jeg blir med. Å underholde minstemann blir nok ingen stor utfordring, hun er grei sånn, så jeg tenkte mest på om det var mulig å ha med trille, og om det var mye fyll. Vi kommer nok ikke til å stå veldig nære nei, men det syns jeg ikke er så viktig heller. Tror kanskje vi prøver oss, så kan en av oss heller dra hjem med minstemann om det ikke har noe for seg. Hvis hun sitter i trillevogn sovner hun sikkert nesten før det begynner også, hun har veldig godt sovehjerte:)
Gjest navnelapp Skrevet 17. juni 2010 #7 Skrevet 17. juni 2010 Vogn er berre tull, den vert trakka i fillebitar før du veit ordet av det. Vi hadde med vår fireåring på nyttårsrakettshowet ved årtusenskiftet, ho syntest det var heilt fantastisk. Klart det er fyll og bråk, men ingen angrip familiar for det. Ha henne heller på skuldrane, det er trygt og ho får kjempeutsikt. Parker under kinoen, bak den bensinstasjonen som er nedlagt, og gå når dokke er leie. Det blir heilt sikkert ein kjempeopplevelse!
Rosalie Skrevet 17. juni 2010 #8 Skrevet 17. juni 2010 Hvorfor må 4-åringen være med? kan ikke eldstemann få denne opplevelsen uten småsøsken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå