Gå til innhold

Anmbefale et småbarnsvennlig hotell i Tyrkia? Evt i Bulgaria?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sydenferie med en 1 åring, 2 åring og 3 åring, - noen som kan anbefale hotell som egner seg for småunger, med barnebasseng, lekeplass, spisestoler etc... Rolig på kveldstid, måltider inkludert..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut hoteller i Kusadasi :) Det er flere typer hoteller og lelighetshoteller -og det er visst et badeland som man kan ta med barn utafor byen som jeg tror oxo har noen delfiner og akvarium. :jepp:

Skrevet

Sjekk ut hoteller i Kusadasi :) Det er flere typer hoteller og lelighetshoteller -og det er visst et badeland som man kan ta med barn utafor byen som jeg tror oxo har noen delfiner og akvarium. :jepp:

Ehr.. ja, det var altså i Tyrkia - ikke Bulgaria. Og jeg er rimelig sikker på at det badelandet heter Adaland. Skal ikke lave noe reklamer for reisebyrå eller hotell :) Bare ta å google på Kusadasi så finner du det fint ut om du syns det er intressangt ;)

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra Blue Star Club Dem i Konakli/ Alanya i Tyrkia. Kjempefornøyd! Pasha Bay i nærheten skal også være veldig bra. Bare å spørre hvis det er noe du lurer på. (Når skal dere reise? Kan være veldig varmt sommer og tidlig høst)

Gjest student
Skrevet

Nazar.no har veldig flotte familiehotell, med alt inklusivt

Gjest ivrig
Skrevet

Hei.

Dersom du kan tenke deg noe utenom tyrkia og bulgaria vil jeg anbefale Blue Village Nausicca på Kypros. Utolig barnevennlige, stort lekeområde, gressplener, bassenger, barnebasseng, kort vei til stranden med en liten avgrensa vik som er perfekt for barn. Her får du all inclusive så man kan spise alle måltider på hotellet i fred og ro.

Kort bussreise fra flyplassen.

Vi var der med baby 9 mnd, 2- åring og 5-åring. Beste stedet vi har vært på med barn. Reiste med Star Tour.

Skrevet

Sunwing resort er jo disse hotellene Ving har som er skapt for barefamilier..

Så at de ihvertfall hadde et av disse i Tyrkia..

Link: http://www.ving.no/tyrkia/side/sunwing-resort-spa-side-beach

Var på et slikt sted med familien (bare på Rhodos)- og selv om jeg var 16 så hadde vi med mindre barn i gruppa også. Jeg tror alle egentlig hadde det fint der :)

Skrevet (endret)

Aquafantasy er perfekt for småbarn. Det er mange forskjellige bassengområder med sklier som også er så oversiktlige at man kan sitte på solsenga og følge med barna. Alt du trenger ligger på området. Gigantisk badeland, strand, resturanter, spa,butikker, underholdning, organiserte aktiviteter for både barn og voksne. Det er også lett og billig å komme seg inn til byen om man ønsker det.

Vedlegg er slettet iht. reglene.

Helen, mod.

Endret av Helen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...