Gå til innhold

Hva har DU på hjertet akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :vinke:

Vel, hensiktet med dette emnet er at vi skal få ut det vi har på hjertet. Enten det er noe vi er glade over, triste over, sinte over, eller om det er noen vi savner også videre...

Uansett hva dere har på hjertet: få det ut her :)

(PS! Beklager hvis det allerede finnes et slikt emner fra før. Søkte opp, men fant ikke noe liknende :jepp: )

Sånn, 3-2-1.. Fyr løs!

:hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn, nå kan jo jeg begynne først.

Syns det er så rart å lese om de dagene vi var sammen. Satt nettop også leste om de innleggene jeg har skrevet fra den tiden det var "oss". Her om dagen leste jeg også mine gamle dagbøker. Så rar og fjern jeg var. Men samtidig, jeg savner den tiden. Jeg føler at mine følelser for deg er borte nå, men det stikker fortsatt litt i hjertet når jeg ser tilbake, på våre minne, våre stunder sammen. Men vet du hva? Jeg skal være tapper. Jeg har klart meg nå, og jeg skal klare meg videre også.

Jeg vet at det er en mening med alt. Så nå orker jeg rett og slett ikke å tenke mer på deg. Er det meningen at det skal bli "oss", javel da skjer det en dag. Men akkurat nå har jeg skole jeg må fokusere på. Og jeg vil ikke at min fremtid skal bli ødelagt, fordi at jeg satt og tenkte på en gutt, som kanskje aldri kommer til å bli min... Samme hvor vondt det gjør, så skal jeg holde meg oppe... Jeg skal, samme hva..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli mange slike tråder som startes opp her inne nå. Er det ikke mulig å bruke dem som allerede finnes da?

Skrevet

Kan du gi meg linken til de trådene? Søkte nemlig opp, og fant ikke noen. Det var derfor jeg startet denne :)

Skrevet

skulle hatt to leiligheter

Skrevet

Tenker på hva jeg skal gjøre i sommerferien..

• 1 måned senere...
Skrevet

føler jeg kupper diverse delen her...

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si jeg.. Vet ikke helt hva som skjer med meg og min kjære.. Har litt småvonde klumper i magen..

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg vil ta på ny neilelakk og pynte neilene mine npr jeg kommer hjem.

• 3 uker senere...
Skrevet

det er morro når andre liker bakerverket mitt

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg er litt irritert på meg selv, fordi jeg veldig ofte har så mange ting i hode mitt jeg skulle/burde ha sagt at jeg blir ordløs :sukk:

• 2 uker senere...
Skrevet

Til deg. Og ja du burde virkelig vite hvem du er når du leser dette.

Jeg hater deg bra mye akkurat nå, for du har ødelagt alt og kommer nok til å fortsette å spre de giftige syke løgnene dine til alle som vil høre på. Og vi vet begge at du kommer til å overdrive og legge all skyld på meg. For i din verden, din jævla taper, så er jeg skyldig i alt som du har ødelagt! :kjefte: :kjefte: :kjefte:

(så godt å få det ut :sukk: )

Skrevet

jeg har ikke så veldig lyst til å dra på jobb nå...

Skrevet

Jeg skulle ønske svigermor kunne holde nesen ute av mine saker. Hun trenger ikke omdekorere hele huset når hun kommer på besøk, gå gjennom alle skuffer og skap, stikke av med det hun ser seg mon i, og gå berserk dersom ikke stekovnen er helt skinnende ren!

Grmf! :kjefte::kjefte:

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg fryser og vet ikke helt om jeg liker at høsten kommer krypende.... :sukk:

Skrevet

nå var det godt og sette seg litt ned med en caramell-kaffe.

Kjenner jeg skulle sovet litt, men må hente i barnehagen om en time, så det er vel ikke noe hvile tid igjen da.

Skrevet

Tusen tanker her...

Er irritert fordi jeg ble lovet ekstra timer på jobb, men når det kom til stykket så fikk jeg dem ikke alikavel.. :kjefte:

Tenker at jeg har 3 av de beste svigersøstrene som finnes på denne jorden <3

Skrevet

også tenker jeg på at jeg håper jeg blir gravid snart..ooog at det går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...