Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt trenger fuktighet, og lurer på om dere har noen produkter å anbefale meg?

Jeg har farget hår med striping i. Det er tørt, livløst og tungt. Jeg trenger noe for å friske opp håret og som gir det fuktighet.

Tror jeg skal prøve volumsjampo fra Kérastase, og håper noen kommer med tips til balsam og hårkur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joico K-pak har en knallbra hårkur som tilfører fuktighet til håret ! Det beste tipset jeg kan gi deg er at du sover med den, og skyller den av igjen på morgenen. DA blir håret mykt og blankt :biggrin:

Skrevet

Redken extreme serien :)

Den er super :jepp: Styrker skadet hår, og gjør håret lettere å håndtere. Men det finnes andre produkter som gir mer fukt da, hvis det er akkurt det du er ute etter. Redken All Soft serien for eksempel. Ellers elsker jeg Creme de Coco fra Bumble & Bumble, fantastisk hårkur :rødme: Finnes som shampoo og balsam også. Verdt å sjekke ut!

Skrevet

Hei:)

Som nevnt ovenfor, K pak kurene fra Joico er gull. Jeg ville brukt begge to, Deep penetrating constructor (proteinkur) og Intense hydrator (fuktighetskur). Når du er i gang, kan du like gjerne kjøpe shampooen og balsamen i samme serie.

Pleier å kure håret hver gang jeg vasker håret, og bytter på de ulike.

Moisture recovery treatment balm fra Joico er også verdt å nevne.

Denne serien har virkelig gjort underverker på håret mitt, og jeg anbefaler den på det sterkeste.

Skrevet

Hei:)

Som nevnt ovenfor, K pak kurene fra Joico er gull. Jeg ville brukt begge to, Deep penetrating constructor (proteinkur) og Intense hydrator (fuktighetskur). Når du er i gang, kan du like gjerne kjøpe shampooen og balsamen i samme serie.

Pleier å kure håret hver gang jeg vasker håret, og bytter på de ulike.

Moisture recovery treatment balm fra Joico er også verdt å nevne.

Denne serien har virkelig gjort underverker på håret mitt, og jeg anbefaler den på det sterkeste.

Jeg brukte denne for et par år siden, den var helt fantastisk. Også luktet den deilig hubbabubba :ler:

Skrevet

Hadde du fortalt at du hadde ødelagt , ekstremt slitt osv hadde jeg anbefalt Redken Extreme. Men hvis fuktighet er det som trengs for håret ditt, vil denne bare gjøre større skade, og håret ditt vil virke sprøere, og til og med knekke mer.

Når håret ditt er tørt og livløst er det fuktighet som skal til, og derfor jeg anbefaler deg Joico sin serie :)

Redken All soft er også veldig bra, btw

Skrevet

Det allerallerALLER beste jeg har prøvd, er faktisk ren jojobaolje. Håret mitt var så tørt og livløst gjennom hele høst/vinteren at jeg visste ikke min arme råd. Begynte å kline inn håret med oljen før leggetid og vasket det morgenen etter. Gjorde dette hver dag inntil håret var fint igjen (tok ikke lang tid). Kjemperesultater, også så billig da gitt.

Skrevet

Cutrin repairism hårkuren er utrolig fin for kjemiskbehandlet hår (farging,striping osv..) og tørt hår. Denne er kjempegod for de som er plaget med tørt tungt hår. Og ikke minst lukter den kjempegodt :)

Kan fåes i frisørsalonger som selger Cutrin produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...